/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pris på hp ipaq 2200?
Fra : nikolajg
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 20-08-04 15:00

Hej.
Jeg er blevet tilbudt at købe ovenstående pda for 1500 kr( den har bluetooth og pxa255 processor). Jeg håber at nogen kan fortælle mig om det ville være et fornuftigt køb, da jeg ikke selv har nogen særlig viden om pda'er, men gerne vil have en som kan bruges og ikke allerede er forældet.
Mvh Niko

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-08-04 15:22

Du kan prøve at kikke på www.edbpriser.dk her kan du sammenligne priser og "hvad de kan" på de nyeste pda'er og sikkert osse din, så skulle du få et lidt bedre billede om den er det værd.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-08-04 15:26

kikkede lige selv: HP iPAQ Pocket PC H2210 PXA255 / 400 MHz / 3.5" / 240 x 320 / Bluetooth / 64 MB RAM / Microsoft Windows Mobile 2003 til Pock 2.795 kr så jeg syns det er en ok pris.

Kommentar
Fra : nikolajg

Dato : 20-08-04 19:47

Tja, den er jo brugt og modellen hedder altså 2200 og ikke 2210. Jeg tror modellen er fra 2003, men som sagt er jeg ikke særligt inde i sagerne. Har kigget på edbpriser, men jeg kunne ikke finde 2200-modellen.
Nogen der kender til forskellen ml 2200 og 2210??

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 50 point
Dato : 20-08-04 20:13

jeg mente at 2200 modellen er god nok til prisen (og den er ikke uddateret) du kan jo se at en model der kun er en lille smule bedre koster næsten det dobbelte!!! så køb den PDA, jeg ville

Godkendelse af svar
Fra : nikolajg

Dato : 21-08-04 10:35

Oki, det tror jeg at jeg gør ;)

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 22-08-04 18:46

Er der nogen, der kan hjælpe med installering af en hp iPaq h2210, eller skal jeg kigge under et andet emne? I så fald vil jeg gerne have et tip!

På forhånd tak

Syrena

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 22-08-04 18:46

Er der nogen, der kan hjælpe med installering af en hp iPaq h2210, eller skal jeg kigge under et andet emne? I så fald vil jeg gerne have et tip!

På forhånd tak

Syrena

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-08-04 20:06

er ikke helt med, der burde da følge noget software med.

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 23-08-04 19:11

Jeg vidste ikke, hvilket emne jeg skulle vælge, men sagen er, at jeg har købt hp iPAQ 2210, hvor der følger 4 CDer med, - 3 stk. vedr. X-Road og 1 stk. til at synkronisere forbindelsen mellem alm. PC og PDAen. Det er utroligt svært at finde ud af at sætte det hele op, så jeg trygt kan gå ud i min bil og få hjælp til at finde vej. Jeg ville forfærdelig gerne have råd og vejledning.

Syrena

Kommentar
Fra : nikolajg

Dato : 24-08-04 10:48

Hej Syrena.
Kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke har forstand på det. Du må nok hellere stille et nyt spg med points til, det er jo sådan man lokker de virkelige "hajer" til at svare :)
Mvh NIkolaj