/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Benzin filter på lancer..
Fra : RISKOGER
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 19-08-04 09:24

Hej alle.

Er der nogle som ved hvor benzinfilteret sidder på en mitsubishi lancer 1,3 glxi årg 10-95,
Nogle mener at det sidder ved pumpen ved benzin tanken, andre at der under bag sædet sidder en lille klap som man skal fjerne og derved kunne komme ned til filteret.

Jep jeg er klar over at filteret sidder mellem motor og benzin tank!!!

På forhånd tak.

Kh Riskogeren

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-08-04 10:24

Jeg ved ikke selv hvor dit filter sidder på lige netop denne (bil)model, men jeg vil anbefale at du anskaffer dig en værkstedsmanual over din model hvis du har tænkt dig at beholde den i længere tid og selv foretage service og (små)reperationer på den . Læs evt. dette tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/7713

God fornøjelse!!!

Mvh
palle jensen

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 19-08-04 10:50

Værkstedsmanualer kan man som regel låne på biblioteket. Så sparer man lidt dér..

Kommentar
Fra : geu

Dato : 19-08-04 17:13

Hvad er din grund til og skifte det?? Mener ellers det sidder i motor rum.

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-04 17:36

Hejsa...

Jeg havde på et tidspunkt en colt fra 95 også en 1,3. Jeg fandt benzinfiltert lige under indsprøjtningen. Om ikke andet så brøv at finde benzinslangen og følg den ned fra din kaburator eller indsprøjtning. Er sikker på du finder den der.

Godkendelse af svar
Fra : RISKOGER

Dato : 19-08-04 23:14

Tak for svaret copycatDK.