/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hp Scanner
Fra : Falcham
Vist : 349 gange
200 point
Dato : 17-08-04 22:17

Hejsa

Jeg har en HP Scanjet 5200 som kører på WinXP, men umidelbart kan computeren ikke "se" scanneren, eller få forbindelse til den.
Jeg har downloadet den sidste nye software fra HP til winXP som passer til scanneren.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 17-08-04 22:22

Hvis det er USB:
Læg programmet ind - genstart og sæt så scanneren til.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 17-08-04 22:23

Det er USB - det hjælper ikke, har prøvet det !!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 22:25

Har du andet HP/USB grej som evt. kan drille

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 17-08-04 22:29

nope, mit digital kamera som jeg kan tilslutte via USB virker fint, men er ikke tilsluttet nu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 22:38

Jeg går ud fra at du har prøvet via dit scannerprogram at finde den.
Du har nok også været i kontrolpanel >tilføj ny hardware
Du sikkert også været i enhedshåndtering og kigge.
Trykket på alle knapperne på scanneren.
Ellers har jeg ingen idéer
Du må håbe der kommer en forbi med en god idé
Eyvind.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 22-08-04 20:03

Har du et antivirus program? Prøv at afinstallere (scannerprogrammet), "cut" internet forbindelsen, slå antivirus fra, og installér derefter uden at slutte scanneren til endnu, først når du har installeret! Genstart, og tilslut scanner ligesom emesen sagde......

Har SB Audigy kort? Hvis ja, sluk det inden du installere, (det kræver selvfølgelig også at du afinstallere scannerprogrammet først.....)

M.v.h. Chrillemand

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 22-08-04 20:04

Har du et antivirus program? Prøv at afinstallere (scannerprogrammet), "cut" internet forbindelsen, slå antivirus fra, og installér derefter uden at slutte scanneren til endnu, først når du har installeret! Genstart, og tilslut scanner ligesom emesen sagde......

Har SB Audigy kort? Hvis ja, sluk det inden du installere, (det kræver selvfølgelig også at du afinstallere scannerprogrammet først.....)

M.v.h. Chrillemand

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 22-08-04 20:04

Har du et antivirus program? Prøv at afinstallere (scannerprogrammet), "cut" internet forbindelsen, slå antivirus fra, og installér derefter uden at slutte scanneren til endnu, først når du har installeret! Genstart, og tilslut scanner ligesom emesen sagde......

Har SB Audigy kort? Hvis ja, sluk det inden du installere, (det kræver selvfølgelig også at du afinstallere scannerprogrammet først.....)

M.v.h. Chrillemand

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 22-08-04 20:04

uuuuuuuuups, sidder med modem forbindelse. Det går herre langsomt, så trykkede jeg 3 gange....Sorry!

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 25-08-04 22:14

Har selv fundet fejlen, det var scanneren der var defekt - Tak for svarene !!!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 25-08-04 22:49

Hej.

Jeg ved godt at du selv har fundet svaret, og problemet er løst, men du har 200 point, ingen har glæde af, så kunne du ikke give dem til nogen? For du kan ikke hente dem igen selvom du selv har svaret. Sådan er reglerne, og reglerne er faktisk også, at du skal acceptere et af svarene, så det kommer ned i til de besvarede spg.

M.v.h. Chrille

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 11:31

Hallo Falcham......?

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 29-08-04 19:30

Tak for svaret emesen., selv om jeg selv fandt ud af problemet.
du får pointene for først svar!!!

Falcham