/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
www.n.dk Auto!
Fra : Nick15
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 17-08-04 22:06

Hej jeg ved ikk om nogle af er har været inde på en hjemmeside der hedder www.netstation.dk som ejes af www.sol.dk!

har været der inde for ca 1 år siden og der var/er der nået det hedder auto hvor man sætter et program til at flytte sin mus og trykke!

hvis der er nogle der kan huske hva det program hed så ville det være en stor hjælp da jeg ska bruge det til et andet program!

Mvh nIck

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 21-08-04 18:08

Jeg er ikke den store bruger, men har været. Men så vidrt jeg ved kunne man ved reaktoren gå ned i den luge der var, og bruge et program der. Men der er et program der hedder Macro EZ, og det virker udmærket. Tror det er en trial version. Ved ikke om det er det du søger, men det kan bruges!

Accepteret svar
Fra : Chrillemand

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-04 11:32

Kan det bruges?

M.v.h. Chrille

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 30-09-04 22:08

Tak for svaret Chrillemand.