/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket WEBCAM vil I foreslå?
Fra : Perege
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 17-08-04 20:57

Hej.

Overvejer at anskaffe mig et webcam (max. pris ca. 350 kr.).

Hvad for et skal jeg købe? (mærke, model)

Skal hovedsageligt bruges til MSN.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 17-08-04 21:01

P.S.: Har været inde på EDBPRISER, men vil gerne høre Jeres meniner, da jeg ikke har en s... forstand på webcams

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 17-08-04 21:29

jeg har det her det er godt
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=59509

men ville heller have haft dette her men prisen
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43272

men kan kun sige med Logitech går du ikke galt i byen

Kommentar
Fra : return

Dato : 17-08-04 21:48

er meget tilfreds med dette her ,men det er måske en smule dyrt vil nogen mene .
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=49804

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-08-04 22:22

Hej Perege

Jeg har ligesom return, et Logitech Quickcam Pro 4000 (Pc). Det er jeg meget tilfreds med. Både kvaliteten af selve cameraet, samt den medfølgende software, som giver mange, mange muligheder. Jeg vil sige. Dette er et godt køb.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-04 23:38

Jeg ville osse vælge et med ccd optisk sensor istedet for cmos! Giver et langt bedre billede! Så selv om pro 4000 er dyrere vil man ved dagligt brug være meget mere tilfreds! Hvis du derimod kun bruger webcameraet til lidt sjov i ny og næ, så er der dog ingen grund til at give så mange penge ud.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-08-04 21:27

Ja, det er rigtigt tedd, det afhænger af, hvad man vil bruge det til. Jeg brugerdet bl.a. også til overvågnings-kamera af husets indgangsparti. Det har jeg én gang haft megen glæde af, i forbindelse med forsøg på indbrud. Det lykkedes, dog ikke for indbrudstyven at komme ind i mit hus, da samtlige, mine vinduer, i hele huset ikke kan åbnes. Jeg har sideskodder til alle vinduer, så vi kan sagtens lufte ud. Jeg kunne dog give politiet en "Video" optaget af personen, som de senere "snuppede", da han selvfølgelig, gik videre til et andet hus, som han "kunne komme ind i"

Jeg bor i en af de byer i Danmark, der har mest kriminialitet. Så kan du jo selv gætte.

mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : Chrillemand

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-04 11:37

Logitech Quickcam Zoom er også udmærket... Det har inbygget lyd, og følger dit hoved når du bevæger det.... http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43272 Det er udmærket og koster kun lige over 350,-.....(uden fragt) Billigere end de andre der...... og hvis du bruger det til msn, så er det da rigeligt synes jeg......

m.v.h. Chrille

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 30-08-04 21:41

Jeg gætter på, at det er et af de spørgsmål, der aldrig bliver accepteret/lukket. Hvad tror I?

mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 30-08-04 22:08

Tak for svaret Chrillemand. Har købt et Logitech Quickcam Zoom. Kanon-godt.

Beklager Franksp Det blev besvaret.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-08-04 22:26

Nice man........ det er et at dem man aldrig regner med at blive besvaret........ Men tak. Du går da lige til sagerne! Skide godt......

Håber det kan bruges

M.v.h. Chrille