/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd speed??
Fra : tonnie
Vist : 386 gange
25 point
Dato : 17-08-04 14:56

hejsa
har en lg dvd brænder der ifølge manual kan køre 4x hastighed, men kan kun få den til at køre x2, mine medier kan køre x4 og jeg bruger nero 6.0 hvad kan der være galt??

mvh
tonnie

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 15:03

skal nok lige tilføje at modellen på min dvd brænder er gsa-4040b

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 15:03

skal nok lige tilføje at modellen på min dvd brænder er gsa-4040b

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 15:03

skal nok lige tilføje at modellen på min dvd brænder er gsa-4040b

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-04 15:53

Gælder det både + og - dvd skiver? Kan osse være at brænderen eller brænderprogrammet ikke genkender skiverne ordenligt. Prøv at firmware opdater drev og opdatere brænderprogrammet!

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 19:01

det er uanset hvilke skiver jeg bruger.. har nu opdateret med seneste firmware, og opdateret min nero til det nyeste, alligevel hjælper det ikke,, kan kun vælge 2 x hastighed, har ikke andre muligheder,
hvad kan så være galt?
mvh
tonnie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-04 20:29

og det er almindelige skiver og ikke rw (read write skiver) du snakker om?

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 20:31

DE HEDDER HELT NØJAGTIGT

DATAMART DVD-R 4.7GB 1-4X SPEED FOR DATA/VIDEO

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-04 21:09

Ok! Jeg ville prøve med et andet mærke; byt evt. med en kammerat! Har selv en LG brænder og jeg har ingen problemer med at brænde 4X