/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD RW kan ikke slettes
Fra : CCjunior
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 17-08-04 09:12

Jeg har nogle DVD RW og nero bliver ved med at sige at de ikke er RW.. jeg har sletet det der er på dem, men jeg kan ikke få lov til at brænde noget nyt på dem.. nogen der har prøvet noget lign. og ved hvad man skal gøre...

Junior

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-08-04 10:19

Jeg har ikke prøvet med DVD RW, men med CD RW formaterer man RW'en med det brænderprogram der er beregnet til RW så kan den igen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 17-08-04 15:00

Ja det bjarne siger kan være en mulighed, altså at du har brugt et andet program til at slette med?)!, Kan være du har brugt f.eks INCD til at formattere med og så virker disken ligesom en harddisk. Det kan osse være skiverne (Princo i version 1, er slemme til at lave det nummer), så er der en opdatering af Nero (kunne være en bug) og endeligt en firmware opdatering af DVD brænderen!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 18-08-04 16:16

dvd brænderen er opdateret og nero er også..
men der er Princo skiver jeg kører med så måske der er en fejl på dem... men det er begge mine skiver..

hvis jeg starter dem op i dvd decrypter melder den fejl med det samme.. altså at den slet ikke kan læse skiven...

Junior

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-08-04 16:19

Jeg tror desværre det er skiverne så! Har selv haft et par stykker med samme problemer!

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 14-10-04 22:03

Tak for svaret tedd.

Øv...er bange for du har ret...