/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
hotel booking københavn
Fra : lilleli
Vist : 1886 gange
100 point
Dato : 17-08-04 08:36

jeg er ved at aaragere hotelovernatninger i københavn og er stødt på to sider på nettet:
www.dk.hotel.com og www.octopustravel.com - hvor man kan få meget billige værelser. MEN er der nogen der kender disse sider og har prøvet dem - og kan bekræfte om de er ok at bruge...
eller er der nogen der har andre steder de kan anbefale????
PFT
Lilleli

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-08-04 08:48

Du kan jo kontakte Larsen Hotel & Kroferie, de har også hoteller i KØbenhavn
www.larsenhotel.dk

Kommentar
Fra : thf1977

Dato : 17-08-04 08:54

HRS er måske noget dyrere i forhold til de meget billige priser på f.eks. Octopus, men det virker, er seriøst og sommetider kan man få nogle rigtig gode tilbud eller pakker på lidt dyrere hoteller.

http://www.hrs.com/

-Thomas

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 17-08-04 09:16

Hvis du rejer i week-enden er det billigere at bestille hotel selv end gennem larsenhotel. Wittrups Motel er en af de billigste. http://www.wittrupmotel.dk/index.htm

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-08-04 09:32

Wittrup er medlem af LarsenHotel, og der er penge at spare

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 17-08-04 10:35

BP> Nixen, jeg har selv prøvet larsenshotel det pågældende sted, og måtte lidt surt konstatere, at det ville have været billigere, hvis jeg havde taget tingene direkte.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-08-04 11:29

Forskellen er at med et Larsen ophold får du mad med i prisen

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 17-08-04 12:29

Hej alle - jeg kender godt de nævnte sites - men vil meget gerne have input fra nogen som kender de to jeg nævnte i mit indlæg/spørgsmål....
tak
lilleli

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-08-04 13:25

Ring til Saga Hotel - telefon 33 244 944
De skal tale med Søren eller Susanne. Afhængig af periode, antal overnatninger etc, kan de altid finde en rigtig god pris.
Som jyde benytter jeg ALTID dette hotel .. du bliver ikke skuffet !
/PG

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 24-03-05 23:58

Hejsa,

Prøv at kigge på www.loeven.dk

Go' tur
Helle