/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PDA med GPS
Fra : berthaprop
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 14-08-04 19:40

Jeg er total grøn inden for PDA området men vil gerne vide hvad jeg skal se efter når jeg skal ud at købe en.

Formålet med den er at jeg primært skal bruge den som navigation i DK og tyskland dvs. at det er det eneste den skal kunne. hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 19:45

Jeg kan ikke huske hvad PDA'en hedder men flere af mine kolleger bruger programmet TOMTOM som er de "landkort" der bruges til navigation.

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 14-08-04 21:20

i Bilka finder du en billig PDA'er en Ipaq 2210 med TomTom1/2 og det er i Danmark og Tyskland den koster omkring 3000-,kr

Hilsen Marc

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-04 23:33

gå ind på dette link http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=154797 de har en pda på tilbud iøjeblikket og prisen er 3500 kr.
pdaen er med indbygget antenne så er du fri for mange ledniniger hængende rundt i bilen
samt den har meget tilbehør med i denne pakke den kommer med installeret software så den er lige til at bruge og så er den ovenkøbet hurtigere end hp's ipaq 2210
jeg har lige købt et par stykker mio pdaer til vores sælgere samt en enkelt ipaq 2210 og det er kun ipaqen vi har problemer med mioen kører bare derudaf

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 14-08-04 23:36

jeg glemte lige at mioen bliver leveret med hele europa kortmatriale

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 15-08-04 00:09

Hej
Jeg har lige købt en Palm Tungsten E til 2700 kr. i Metro, den er inkl GPS med navigationsprogram og kort til hele Skandinavien og dansk tale. Du kan også få kort til hele Europa. Den kan bruges til meget andet end til navigation, du kan overføre mp3 filer fra din computer og over i PDA`en og så bruge den til at høre musik på (media player følger med). Man kan også se små filmklip- kræver ekstra hukommelse- den har kun 32 megabite indbygget.og så kan den selvfølgelig bruges til meget meget mere. Diverse programmer til PDA`en kan downloades på internettet.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 15-08-04 00:18

oplysning i metro kan der kun handles med kundekort og det kan man få hvis man er moms registreret eller at ens firma udlevere kort til de ansatte

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 16-08-04 17:33

Den kan også købes andre steder end i Metro

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 16-08-04 17:34

Den kan også købes andre steder end i Metro

Godkendelse af svar
Fra : berthaprop

Dato : 25-08-04 11:44

Tak for svaret poul_from.
Den mio, en af mine venner sælger den slags og han lave et godt tilbud så der var ekstra hukommelse med