/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
memorybird (igen)
Fra : annvibeke
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 14-08-04 12:32

Er der slet ingen hjælp at hente på følgende spørgsmål???

http://www.kandu.dk/dk/spg/47033

...det ku' jeg godt ønske

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 13:21

Bare jeg dog vidste hvad en memorybird er for noget.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 14-08-04 13:28

Det er en lille net sag (som kan indeholde forskellige størrelser MB)
Jeg vil sammenligne den med en afkortet bred kuglepen og vil tro, at de fleste har en "holder" så den kan sidde i brystlommen...

Det er meningen at man kan lægge sine" ting" på den og ta' med til andre pc'er...
Der skal nok være dem som bruger den til en slags "back up"-lager ...

Mon du blev klogere af den forklaring?

mvh/ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-04 13:41

Ok - jeg kunne jo bare se på din henvisning
Når du sætter fugl i USB stikket fremkommer der en lille fyr nede ved uret.
h-klik på denne computer>administrer>diskhåndtering>
der vil nu stå:
disk 1
128mb
online
H-klik i dette kvadratiske område>prøv at vælge opgrader til dynamisk disk
Det SKAL være din 128mb memorybird du h-klikker på
måske hjælper det

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 14-08-04 13:53

Tak for svaret emesen.

Næ...det var lige det der sku' til...

Hvor har du været i hele mit liv?

mvh/ann-vibeke

Du er lige nødt til at tilføje et eller andet i spørgsmålet fra i går, for at få tilkendt pointene...
Vi vil jo gerne at spørgsmål blir lukket ikk'?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 14:00

jo tak - men det var jo næsten for nemt.
Men husk lige at h-klikke nede på den lille fyr ved uret så du kan afbryde forbindelsen inden du trækker stikke ud - brokker den sig er du nødt til at vente med at tage den ud til du har slukket comp. (det må jeg gøre med nogle af mine USB USB HD/CFkort.)
Eyvind.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 14-08-04 14:06

Nemt og nemt Eyvind...det er jo kun nemt, hvis man kan det!

I går fik jeg jo ingen hjælp...

Og ja, jeg husker at få tilladelse før jeg fjerner...

God weekend!

mvh/ann-vibeke