/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
notebook tastatur er begyndt at bruge Fn~
Fra : bilfeldt
Vist : 303 gange
50 point
Dato : 10-08-04 20:22

Hey.

Jeg har en nootbook bærebar, og knappen "Fn" (den som aktivere alle de blå symboler på tastaturet) den kan ikke slås fra, normalt skal man holde den ned, som med shift, men nu er der det samme som nå man har caps lock på, ud over at jeg ikke kan fjerne det, og den aktivere de andre symboler.

Kan i ikke hjælpe?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 20:25

Prøv at løfte lidt i knappen med en papirclips eller lignende for det kan jo tænkes at den hænger, men det kan også være en lille kortslutning på tastaturprintet.
Hvad er det for en bærbar?

Kommentar
Fra : bilfeldt

Dato : 10-08-04 20:51

Notebook et eller andet.. jeg tror ikke det er det, for når jeg skal logge ind, bruger jeg også de taster, og der er ingen problemer..

Kommentar
Fra : bilfeldt

Dato : 10-08-04 20:53

Hey, har løst det, er vidst lidt dum til det andet tastatur.. der var en NumLock der var blevet trykke på.. ups.. beklager

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 21:01

Jamen det er da altid bedre end hvis det var i stykker