/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp. Ctrl-Alt-Delete
Fra : copycatDK
Vist : 389 gange
300 point
Dato : 07-08-04 18:12

Når jeg trykker Ctrl-Alt-Delete kommer der selvfølgelig den pop up frem. Men problemet er at fanerne på den er væk?? Dvs. Når den skal lukkes skal jeg højreklikke nede i værktøjslinien. Det betyder også at det kun er kørende programmer jeg kan se. Og nu står jeg og skal fjerne et program (Secure email) Men det kan jeg ikke når den køre i baggrunden og ikke kan lukke den ned. Det skulle jo jo havde gjort under fanen processer. Men den er jo væk.
Ved jeg kan starte i fejlsikret tilstand. Men det løser ikke mit problem!

Håber vi har nogle kloge hovder her

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-08-04 18:15

Skal vi ikke lige se en hijackthis, det kunne være at løsningen lå i den.
http://www.arlet.dk/hjt.htm

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-08-04 18:23

Logfile of HijackThis v1.98.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\sistray.EXE
C:\WINDOWS\System32\khooker.exe
C:\WINDOWS\soundman.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Classic PhoneTools\CapFax.EXE
C:\WINDOWS\System32\ezbutton.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\Programmer\Oleansoft\Hcc\Hcc.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ConnMngmntBox.exe
C:\PROGRA~1\INTUWA~1\Shared\MROUTE~1\mRouterRuntime.exe
C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ECTaskScheduler.exe
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\Elogerr.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\BROADC~1.EXE
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\SCRFS.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\setup\avast.setup
C:\Documents and Settings\jgjhg\Skrivebord\HiJ\hjt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ycomp_wave/defaults/sb/*http://www.yahoo.com/search/ie.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ycomp_wave/defaults/sp/*http://www.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.medion.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ycomp_wave/defaults/su/*http://www.yahoo.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.webtech.com/
R3 - Default URLSearchHook is missing
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: QuickSearch SearchBar - {82315A18-6CFB-44a7-BDFD-90E36537C252} - C:\Programmer\QuickSearch\QuickSearchBar3_28.dll
O2 - BHO: CoTGT_BHO Class - {C333CF63-767F-4831-94AC-E683D962C63C} - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\TGT_BHO.dll
O3 - Toolbar: QuickSearch SearchBar - {82315A18-6CFB-44a7-BDFD-90E36537C252} - C:\Programmer\QuickSearch\QuickSearchBar3_28.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O3 - Toolbar: Internet Anonym - {00000000-0002-0002-0000-000000000000} - c:\programmer\steganos internet anonym pro 6\siaiep.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Tray] C:\WINDOWS\System32\sistray.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\System32\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] soundman.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CapFax] C:\Programmer\Classic PhoneTools\CapFax.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [FICBUTT] C:\WINDOWS\System32\ezbutton.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HCClient] C:\Programmer\Oleansoft\Hcc\Hcc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Overnet] C:\Programmer\Overnet\eDonkey2000.exe -t
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [smtpsrv] C:\Programmer\Email Security\SMTPServer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - Global Startup: A920 Connection Manager.lnk = ?
O4 - Global Startup: A920 Task Scheduler.lnk = ?
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: WLAN Monitor Utility.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra button: Trace - {04849C74-016E-4a43-8AA5-1F01DE57F4A1} - C:\Programmer\VisualRoute\vrie.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: VisualRoute Trace - {04849C74-016E-4a43-8AA5-1F01DE57F4A1} - C:\Programmer\VisualRoute\vrie.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.medion.com
O16 - DPF: {18D9C485-7EEC-4395-95DA-DC3875B10E81} (TEInstallPlugIn) - http://www.skylinesoft.com/interactive/TerraExplorer/Install/TEInstallPlugIn.cab
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {68459DB3-59C9-449D-815B-65F729385C16} (VoiceSecure Control) - http://www.voice4web.com/vs.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://195.41.18.51/activex/AxisCamControl.cab

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 310 point
Dato : 07-08-04 18:26

hejsa du skal bage klikke to gange i toppen af vinduet

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-08-04 18:27

Løsningen var ikke i loggen.

Prøv:
klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-08-04 18:29

LOOOOOOOOOL Du har helt ret gril...

arlet.. hvis du ud af det jeg har lagt ud finder yderliger fejl så er jeg villig til at gi dig lidt point.

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK