/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
nyt bundkort
Fra : damvad
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 05-08-04 02:12

er der nogen der kan hjælpe mig??
jeg skal have et nyt bundkort det skal være et min 1.4 gigahertz amd athlon processor kan bruges i. det skal helst kunne bruge en processor der er mega stor osse da jeg engang med tiden osse skal have en ny processor.
er der nogen der kan fortælle mig hvad sådan et (gerne flere forskellige) kort hedder??
hilsen
damvad

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 05-08-04 07:11

Hvad med dette det har godt nok ikke minimum 1400 mhz men det skulle da kunne tage de nyeste processorer: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10654

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 05-08-04 08:33

okay der ser godt ud men det findes bare ikke på prc-data som der står
vh damvad

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 24-08-04 19:22

Jeg vil foreslå at gå ind på www.edbpriser.dk og under hardware, vælger du bundkort, og så sætter du dine kriterier og vælger et...... det er ikke så svært......for dig... men for os, er det, for vi ved ikke hvor meget det må koste, hvad det skal bruges til, om det er spil eller hvad, om du vil være lidt fremtidssikret.

Så det ville nok være lettest for dig selv af vælge. Hvis det står Nforce2celler sådan noget, er det fordi der er indbygget grafikkort, og det ville jo ikke være nødvendigt hvis du allerede har et.....med mindre det er pænt skod.

Men hvis du skriver havd du vil bruge det og hvad det skal koste, (lige som i øverststående linje) vil jeg gerne hjælpe dig!

M.v.h.

Chrille