/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
bundkort GA-7ZMM
Fra : kasper006
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 03-08-04 22:51

Hej

jeg har et GA-7ZMM bundkort fra gigabyte og har lige downloadet nogle drivere men hvor skal jeg pakke dem ud henne?

på forhånd TAkker

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 03-08-04 23:01

Nogle drivere er selvinstallerende og nogle er bare nogle filer, men ens for alle er at du bare skal pakke dem ud i en mappe hvor du har lyst til at gemme dem. Du kunne jo oprette en mappe du kalder drivere.
Forstod jeg spørgsmålet rigtigt?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-08-04 14:06

Tror jeg du gør BjarneD men tror gerne han også vil vide hvordan man installere dem
Hvis de som BjarneD siger er selvinstallerene er det jo bare at 2xklikke på ikonet, ellers skal du gå ind i egenskaber for denne computer og derefter ind i enhedshåndteringen, derinde finder du dit bundkort og 2xklikker på det, så kan du vælge at opdater driver, der trykker du og derefter finder du mappen du har lagt filerne i, og så skulle det være ordnet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 14:25

Hmm, lidt tilbagemelding ville jo skærpe interessen for sagen

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 04-08-05 12:00

Tak for svaret BjarneD.