/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Er mit lydkort i stykker?
Fra : kaad1
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 01-08-04 13:52

Jeg var i dag ved at rode med nogle ledninger ved mit lydkort (fordi de stod i vejen), men nu hvor jeg har sat til tilbage duer det ikke. Når jeg sætter noget musik på siger den bare klik klik klik. Nogen der ved hvad der er galt. Er det mit lydkort det er gået i stykker, eller hvad sker der.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-08-04 13:55

Hejsa

Kan det tænkes at du har hevet stikket der forbinder lydkortet og et evt. cd-rom drev ud..???... Når du skriver sætter noget musik på, er det så på dit cd-rom drev, eller noget du afspiller direkte fra harddisken..???

VH
mrhan

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-08-04 14:14

Mon ikke du bare har sat højtalerne i den forkerte indgang, eller har trykket stikket for hårdt i bund, tit skal den trækkes en mm tilbage.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 01-08-04 16:18

prøv at tage lydkortet ud og sætte det i igen
mvh Brommi