/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvordan brænder jeg en kopi af en spil-c~
Fra : stanley
Vist : 844 gange
100 point
Dato : 01-08-04 13:32

Jeg har lige købt RollerCoaster2, med expansion cd - i alt 3 cd'er - og kan se, at jeg skal bruge den originale cd for at kunne køre spillet på computeren. Jeg vil gerne brænde en kopi, så jeg kan opbevare den originale cd for at undgå ridser o.l. Men kopi-cd'en virker ikke....!!! Er der nogen der ved hvorfor? Den er kopieret med Nero-programmet.. Er en kopi ikke en kopi, eller er den kopieret forkert??

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-08-04 13:36

Hejsa

Det er jo fordi original cdér er kopi beskyttet..... såre enkelt.....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 01-08-04 13:38

Det må på en eller anden måde kunne lade sig gøre at lave en sikkerhedskopi....

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 01-08-04 13:49

din kopi er fin nok, du skal bare bruge en modificeret *.exe fil. den finder du på www.gamecopyworld.com så kan du bruge din kopi til at spille med.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 13:58

Ja du skal bruge et brænderprogram der kan lave en 1 til 1 kopi! Såsom Blindwriter, alchohol 120 eller clonecd!

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-04 16:48

du kan hente en modificeret exe fil til spillet her: http://q2.teche.net/GBW/dl.php?file=RollerCoasterTycoon2v1.0NoCDFixedexeEng.rar

Godkendelse af svar
Fra : stanley

Dato : 05-08-04 13:30

Tak for svaret sidal26. Og så virker det endda uden jeg behøver kopi-cd'en i drevet... Dejligt...