/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp. min com vil ikke genstarte normal
Fra : Surf
Vist : 408 gange
60 point
Dato : 31-07-04 17:20

jeg har den her skide dumme irenteren problem. når jeg vil genstarte min com. fået jeg sort skærm. og inkator lampen blinker. og når jeg så vil have den starte op igen og trukke på reset. fået jeg den her meddelsle overclocked failed

men jeg har ikke overclocked min com på nogen måder

så hvordan undgået jeg den her problem igen. håber at nogen kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 31-07-04 17:25

Prøv om du kan komme ind i din bios... Får du noget frem på skærmen når du tænder?
De fleste skal trykke "DEL", "F2" eller "F10" for at komme ind i bios... Så vælg Reset to default settings
Kan du ikke komme ind i bios, skal du nok forsøge at finde din CLEAR CMOS jumper på bundkortet.
Der står helt sikkert hvordan du gør i din manual. Har du ikke den, kan du finde den på nettet...
Eller skriv modelnummeret på bundkortet her, så kan andre nok hjælpe med det...

Kommentar
Fra : smut

Dato : 31-07-04 18:11

hvis du ikke kan finde den jumper kan du bare pille det batteriet ud der sidder på dit bundkort og sætte det i efter 20 sekunder

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål