/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Funk Flush ?
Fra : Zambrotta
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 27-07-04 14:18

Hey guys and girls - Nogen der kender eller har Funk FLush feat Outland Moro med Jealousy liggende ? jeg hørte den i radioen og den er viiildt fed, men ingen kender den eller ved hvor man kan få fat i den - desværre
Jeg har skrevet til p3 100 gange om ikke de gad spille den, men det virker sku heller ikke, har i nogen ideer ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 15:18

Tror du har lidt forkert fat i navnet.
Er det ikke Funk Flush feat. Outlandish & Majid med nummeret Jealousy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 15:46

Funk Flush har lavet en CD der hedder Barfly Legends, og der er Jealousy på.
Men muligvis er det en udgave hvor Outlandish ikke medvirker.
Den er muligvis kun udgivet på en single, men prøv at høre i en pladeforretning.
De kan i deres register se om den findes og kan bestille den hjem.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 27-07-04 17:35

Bare lige for at hjælpe andre der ikke kender de helt rigtige
informationer om et nummer de har hørt på P3, hvis man
så kan huske hvornår det er spillet så kan man bruge deres
playlist http://www.dr.dk/p3/3playlist/

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 27-07-04 17:38

Og det var også muligt at få støre hjælp ved at
lægge spørgsmålt det rigtige sted og måske dette
spørgsmål ikke høre hjemme under Selvstændige

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 27-07-04 17:42

Jo Funk Flush og Outland Moro med Jealousy, det er fordi jeg har fundet cden med nummeret på, men det er ikke den samme udgave som de spillede i radioen - desværre, den i radioen var meget bedre, jeg har bare skrevet til p3 en milliard gange men det kniber med deres kundeservice - og sorry, jeg lagde det ellers ind under musik, ved ik lige vad der er sket vist :S

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 18:57

Zambrotta
hvis du søger på nettet på : Junk Flush feat. Outlandish er der nogen sider hvor der skrives om sangen.
Men der er ingen steder at finde,at den skulle være udgivet.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 27-07-04 19:04

nej nemlig, det er det der er så nedern - jeg ville kanon gerne høre den igen og funk flush's hjemmeside - funkflush.dk er nede, så man kan ikke maile ham eller se hans hjemmeside for mere information, det er vildt irriterende

Kommentar
Fra : Nana_Kaa

Dato : 16-08-04 20:15

Zambrotta...
Sangen på Funk Flush CD er der med Outland Moro. Hvis det kniber med kundeservicen på p3, så årøv at ring til dem i stedet- der er tit nogle åbne timer, hvor du kan ringe... det er noget nemmere end at skrive eftersom det ikke er til så megen gavn.
Hvis det er du vil have det nummer på Barfly Legends, så har jeg det liggende...

Kommentar
Fra : Nana_Kaa

Dato : 16-08-04 20:15

Zambrotta...
Sangen på Funk Flush CD er der med Outland Moro. Hvis det kniber med kundeservicen på p3, så årøv at ring til dem i stedet- der er tit nogle åbne timer, hvor du kan ringe... det er noget nemmere end at skrive eftersom det ikke er til så megen gavn.
Hvis det er du vil have det nummer på Barfly Legends, så har jeg det liggende...

Kommentar
Fra : Nana_Kaa

Dato : 16-08-04 20:18

Forresten består Funk Flush af tre mænd- Knox, Creative og Tjes Boogie- lidt info.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 17-08-04 21:45

Okey mange tak, jeg har hørt nummeret på cden, barfly legends - men det er ikke den version om man så må sige, jeg søger - den jeg søger er vist nok det man kan kalde radio-versionen, den er mere funky, latino agtig - meget bedre end den anden

Kommentar
Fra : Nana_Kaa

Dato : 17-08-04 23:26

det er så i orden- men prøv at ringe til P3, det hjælper sgu nogle gange... jeg tror jeg kender den... jeg har et sidste forsøg og jeg ved ikke om det er rigtigt- men der er blevet lavet en CD, hvor Outlandmoro har puttet alle de kunstnere på som har inspireret dem. Outkast har udgivet den. Jeg ved ikke om den er på, men det er da et forsøg hver. Held og lykke

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 19-08-04 20:42

Okey tak :) jeg har den cd der du snakker om, der er den desværre ikke - men jeg prøver sq med at ringe !