/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd shrink
Fra : notatoy
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 23-07-04 16:02

Jeg har købt en film som jeg vil lave en kopi af, som mine børn kan få ind på deres værelse. Problemet er nu, at med mit nero brændeprogram ikke kan brænde den direkte og jeg kan ikke lægge den på min harddisk med dvd shrink, da den er kopibeskyttet. Jeg tror, at det er min dvd shrink, der er indstillet forkert.Hvordan ændrer jeg det? Eller sagt på en anden måde - hvordan brænder jeg en dvd der er kopisikret?

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 23-07-04 16:22

Jeg tror ikke man kan brænde en kopisikret men vis man ka´skal man nok være meget dygtig

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 23-07-04 16:26

Jo det kan man godt. Jeg har en ven som har dvd shrink, og han har ikke noget problem med at brænde dem.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-07-04 16:36

hejsa

du skal bruge en kode bryder som denne
http://www.slysoft.com/da/anydvd.html

når du har installeret programmet bruger du dvd shrink, som du plejer
eller clonedvd

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-07-04 16:42

Hejsa

Prøv at kikke på dette links

http://www.jakob-lacour.dk/dvd/dvdindex.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : peque

Dato : 24-08-04 11:46

hejsa du skal bruge slysoft og den version Anydvd3,6,2,4 og lade det køre i baggrunden hele tiden. Du kan også finde den crackede version på emule og så ellers kopiere den med Clonedvd!!! Det virker på alt sådanne set
Mvh Per

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-09-04 17:41

har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-01-05 01:19

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:31

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

>>brian
beklager jeg bomber din mailbox, men jeg er ved at rydde op i mange hundred kandu mail