/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pioneer dvd-115
Fra : PhanTomY
Vist : 586 gange
10 point
Dato : 05-06-01 08:52

Hej hej...

Jeg har lige købt et Pioneer dvd-115 drev... Det gik faktisk rigtigt godt indtil at jeg fandt ud af at det var regionskodede - ikke fedt...
Er der nogen som kender et lille triks eller firmware hack el.lign.?? Bare et eller andet så jeg kan komme til at se andre regioner igen (permenent).

\\..PhanTomY

Accepteret svar
Fra : jdjespersen

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-01 09:15
Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 05-06-01 10:02

Hej igen...

Er det et RPC1 eller RPC2 drev? Hvilken skal det være hvis regionkiller skal virke???

//PhanTomY

Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 05-06-01 10:28

Okey... Bare glem det...

Efter at man har skiftet regionskode 4 gange låser den på den sidst indtastet og drevet bliver RPC2... Så virker programmerne jo ikke indtil jeg har fundet et firmware som er RPC1 men det kan man ikke finde på de links som du henviste til eller på pioneers hjemmeside... hvad fanden gør jeg så????

..\\PhanTomY