/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad er min bærbar værd?
Fra : Spartel
Vist : 221 gange
51 point
Dato : 20-07-04 20:44

Jeg har denne ældgamle bærbar, som jeg vil sælge (bare til familie eller lign)

Det er en Compaq Armada E500 med ca. 500MHz 64MB RAM og 6GB harddisk!
Den har infarød port og 24X CD-ROM-drev :)

Spørg endelig hvis i vil have mere info!

Hvad er den værd? 500?

Kommentar
Fra : rocky_balboa

Dato : 20-07-04 20:49

hvis jeg skulle købe den ville jeg ikke jeg ikke give 500.
bare MHz og HD det slår noget kun ned i pris.
men hvis jeg skal sælge den til familie eller en ven så ville jeg ikke tage så meget for den

Kommentar
Fra : Spartel

Dato : 20-07-04 20:50

Jamen så giv lige nogle bud :)

Chris

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 20-07-04 21:17

max 500 - men hvorfor beholder du den ikke bare og laver et eller andet sjovt med den.. Experimental Casemodding

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-04 21:24

Jeg ville nok synes den er 600 værd hvis der også er USB tilslutning - så kunne den bruges til billeder. ( den er 50 mhz hurtigere end min nuværende stationære )
Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-07-04 21:34

200 kr. ikke mer.
Dem køber man i parti for 50 kr/stk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-04 21:41

Den har usb 1 men det er godt nok til billedoverføring.
Hvis ingen i din familie vil købe den - så vil jeg.
Jeg går ud fra at du har lidt manuals med til den.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-04 21:42

Hvor Teil ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-07-04 21:46

Eyvind
Mange virksomheder sælger til opkøbere som sender dem videre
til bl.a. østeuropa. En del skænker til nødhjælpsorganisationer.
Så prisen er altså helt i bund. Markedet er ikke i danmark.

Kommentar
Fra : Spartel

Dato : 20-07-04 21:47

æv teil!

Kommentar
Fra : Spartel

Dato : 20-07-04 21:51

ingen manuals eller noget til... du kan få den som den er hehe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-07-04 21:54

Mange skifter computere ud efter to -tre år.
Sådan en udskiftning kan dreje sig om 30 pc-er
eller flere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-04 21:58

Uden manuals.......eller noget - det tør jeg vist ikke.
Tilbud trukket tilbage.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Spartel

Dato : 20-07-04 22:17

hehe... fair nok!

Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-04 22:22

OK - det var ærgerligt, for den ku' lige bruges til fotolager.
Held og lykke med salget.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 22:43

Hejsa....

Hvorfor er det så vigtigt for dig Eyvind med manualer og den slags..????.... Det er jo en Compaq..??... Hvis det er pgr drivere og andet så skulle det vel ikke være noget problem at hente fra deres hp...??....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 20-07-04 22:51

jeg vil give dig 200kr
mvh a_h

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-04 22:59

mrhan - ja det er da rigtigt, at det kan hentes, men jeg har det bedst med lidt manuals til mit grej, så jeg kan tage det med på ferie og læse.
Eyvind.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-07-04 03:18

Et foreslag:
Sæt den til salg på www.qxl.dk.
Du kan jo se hvad denne gamle svinger er budt op i:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12846939&ListingType=0&ListingSort=3&PageNum=1&Catg=10320
Jeg vil dog forslå at lade være med at sætte mindstepris på. Sjovt nok ryger prisen som regel højere op, hvis folk kan starte med at byde 1 krone.
Det skyldes jo nok at ingen har noget imod at byde 1 krone, og når de har budt én gang, så får de en mail, hver gang en anden byder. Så går den konkurrence i det.
Det skulle ikke undre mig, hvis din ryger op i 1000.
Sæt et godt billede og en god og ærlig beskrivelse på.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-07-04 03:19

Der er jo også skolestart, hvor der er nogen der mangler noget at skrive på, altså kun tekstbehandling, og det kræver jo ikke meget processorkraft.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 21-07-04 10:41

lol privateDK ved ikke om det er dig der har den bærbar til salg, men vil sige at kan den koste 1500 så den RET godt solgt.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-07-04 13:18

Nej, men har selv solgt gammel bærbar på den side.
Mit login på QXL er også privatedk.
Der er over 7 dage tilbage af auktionen, og den er allerede opp i 520,-, så ståer den nok stille i et stykke tid, og bliver budt højere op til sidst.
Men denne auktion er for lang, men den har et godt slut tidspunkt. kl 21.00.
Man kunne også sætte den til at slutte sidst på eftermiddagen på en hverddag. der er der sjovt nok også nogen der har tid til at surfe på nettet og byde. Nogen må kede sig på deres arbejde.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-07-04 13:32

Jeg vil da forresten godt give 500,- for den!