/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gprs på A920 med CBB? 300P
Fra : copycatDK
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 12-07-04 16:36

Hej kanduer..¨

Jeg har cbb i min Motorola A920. Men kan ikke bruge gprs funktioner så som at sende email/mms/surfe
Jeg har fundet en manual opsætning og har kun kunne bruge IP adressen, for resten ved jeg ikke hvor jeg skal kunne sætte ind. Telefonen skriver Fejl i komunikationslinie når jeg prøver at komme på gprs på den ene eller anden måde.
Jeg Har stillet spørgsmålet inde på www.mobildebat.dk men uden held. Håber der sidder en her der kan hjælpe

Telefonen er unlocket. Men ikke opdateret med nyeste software.

300 point gives for et svar der får min telefon til at virke.

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-04 16:43

Du har svaret her http://www.cbb.dk/pqz/gprs-setup.jsp

MVH Henrik

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-07-04 16:46

Sorry.. A920 understøttes ikke automatisk opsætning. Hellere ikke hvis jeg skriver det er en SE P800 eller 900.

Bare det var så let

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 12-07-04 16:49

Så tror jeg du skal kontakte cbb de må vide hvad der skal gøres

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-07-04 16:55

Er gjort.. ringer til Motorola nu...

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 12-07-04 16:56

hehe

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 12-07-04 19:15

Fik du standet det

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-07-04 19:43

Jeg fik ikke fat i motorola kun en telfonsvare hvor jeg kunne ligge navn og nummer så ville de ringe tilbage. Men har ikke ringet endnu. Men prøver igen imorgen.

Men det kan sgu ikke passe at med alle de a920 som er låst op at der ikke er en der køre gprs over cbb (sonofon)

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 12-07-04 19:44

det skal de kan

Kommentar
Fra : jannikdp

Dato : 18-07-04 20:14

Jeg har præcis det samme problem, bare med Telia Express i stedet for CBB... Skriv hvad du finder ud af..! Jeg blev faktisk medlem for at stille det spørgsmål... Hehe...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 19-07-04 00:26

Jannik.

I denne tråd på mobildebat hvor jeg selv deltager er der en det påstår at hans gprs virker fint med Telia. kig ind og pøv at finde ud af hvordan

http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=36686

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 17-01-07 17:46

Tak for svaret Henrik7500.