/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Datakabel Til Ericsson T29s
Fra : copycatDK
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 20-06-02 20:22

Nogen der kan hjælpe med et datakabel til min Ericsson T29s Eller ved hvor man kan købe dem BILLIGT. Gør ikke noget om det er brugt...

MVH
MIchael (Alias copycatDK)

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-02 19:49

Hej Michael,

Du kan bl.a. få dem hos os.
Det kabel du ønsker virker iøvrigt også til mange andre telefoner, bl.a.
T28/A26XX/R320
--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)
DK`s billigste mobiltilbehør - f.eks. :
Lader til Nokia 49kr, Datakabler 119kr, Håndfri 39kr.....

"copycatDK" <copycatDK.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:A_oQ8.2989$va.332408@news000.worldonline.dk...
> Nogen der kan hjælpe med et datakabel til min Ericsson T29s Eller ved
> hvor man kan købe dem BILLIGT. Gør ikke noget om det er brugt...
>
> MVH
> MIchael (Alias copycatDK)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 10:40

"MOBILUDSALG.dk" <info@mobiludsalg.dk> skrev i en meddelelse
news:aet7o5$v47$1@news.cybercity.dk...
> Du kan bl.a. få dem hos os.
> mvh MOBILUDSALG.dk

Mon ikke det var en idé at opdatere informationen på jeres WEB-site, således
at den overholder købelovens/forbrugeraftalelovens ord? Det er da fint at
fortælle folk at man kan købe udstyr hos jer, men hvis I ikke engang kan
finde ud af det mest simple i en handelssituation, et det efter min mening
uønskeligt at I laver denne form for indirekte reklame i dette forum.

Se engang på dette link http://www.net-tjek.dk/ehandel/erhverv/opl.htm

/Nick

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-06-02 16:43

Nick..

Kan du ikke lige uddybe det ?? Har lige købt et igennem dem så kunne godt tænke mig at vide hva du mener ??

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 22-06-02 20:21

Hmmm.. har så fået varen igennem mobiludsalg.dk Men jeg har ikke noget software til det ikke engang en driver.. Nogen der kan hjælpe med det ???

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 29-06-02 01:39

Tak for svaret