/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
GUITAR HJÆLP :)
Fra : Zambrotta
Vist : 442 gange
10 point
Dato : 11-07-04 00:20

Hey er der nogen der vil hjælpe mig/ udveksle lidt guitar-snak over msn eller mail
Jeg begyndte selv at lære guitar i februar og er godt i gang med Bob Marley, Tim C og en masse andre, så ku være fedt at snakke med nogen andre musik-folk - mine venner er ikke lige dem der går MEST op i musik vil jeg have lov og sige, men det er der jo andre der gør :)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-07-04 00:24

Musik for alle pengene

http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side22.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 11-07-04 12:06

Hej :)

Skriv en mail til mig på christina3018@ofir.dk - så kan jeg sende min msn til dig, for vil ikke lige opgive den herinde :)

..:: Christina ::..

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-07-04 12:13

Jeg spiller ikke selv så det var kun en hjælp til dig

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 11-07-04 12:43
Kommentar
Fra : mrandersdk

Dato : 12-07-04 16:56

send en mail til mr.anders@mail1.stofanet.dk så kan vi udveksle msn, er selv lige begyndt at lære mig selv guitar for omkring ½ år siden.

Kommentar
Fra : load

Dato : 21-07-04 13:30

Hej hej :) Har spillet guitar i 6 år og skriver mine egne sange... Så man kan vist godt sige at jeg er interesseret i musik. Smid en mail: tossen88@hotmail.com

Kommentar
Fra : Gassing

Dato : 30-07-04 21:12

send din msn til mb@cb-musik.dk er frisk på en snakker!

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 19-11-04 23:20

hej,

jeg har spillet lidt forskelligt de sidste par år (guitar, bas, trommer, klaver), og er generelt bare musisk aktiv da jeg også selv komponerer en del musik......

anyway, jeg vil foreslå at du kigger lidt på www.mxtabs.net for der findes nogle skemaer over akkorder og greb og sådan noget.......

hvis har lyst må du også gerne sende mig en mail med spørgsmål til dj_razzy@hotmail.com

ROCK ON DUDE !!!!!!!

- REAKTOR14