/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
strømforsyning søges!
Fra : aspersen
Vist : 341 gange
60 point
Dato : 09-07-04 12:45

Nogen her der kan henvise til et sted hvor man kan få fat i en strømforsyning til en Amitech 15" LCD model 601?
Jeg har naturligvis prøvet hos Amitech selv - men synes at ca. 500kr er for meget for den slags - jeg kan nøjes med en kopatibel kopi eller lign.
Specifikationer for forsyningen:
DC 12V/5V 2.0A / 2.0A
Stikket bag på skærmen er magen til et PS2 musestik

Mvh.
Jesper

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 09-07-04 12:46

Hejsa
Prøv på www.qxl.dk

Kommentar
Fra : aspersen

Dato : 09-07-04 12:53

Jeg tænkte mere i retning af second-hand IT butikker, da det ikke er særlig sandsynligt at en så specifik til dukker op på hverken qxl eller dba eller lign.!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-07-04 17:47

Hvordan ser sådan en strømforsyning ud ?
Find en strømforsyning, der ka' gi' de ønskede spændinger og kan levere mindst den opgivne strøm og monter stikket fra den gamle. En gammel AT PSU f.eks.
Gambrinus

Kommentar
Fra : aspersen

Dato : 09-07-04 18:05

Problemet er at jeg ikke har nogen gammel strømforsyning + at stikket er et 6-pins som er magen til et PS2 musestik - selvom jeg fandt en strømforsyning med de nævnte specifikationer ville jeg ikke have nogen anelse om hvordan de 6 ben fungerer!!

Billede af strømforsyningen her:
http://www.jesperasp.dk/forsyning.jpg

Mere hjælp ønskes!

Jesper

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-04 19:12

prøv en elektronikforetning (freks. http://www.brinck.dk/ eling.)

Godkendelse af svar
Fra : aspersen

Dato : 21-07-04 16:24

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-07-04 16:46

fandt du en??

Kommentar
Fra : aspersen

Dato : 21-07-04 16:49

Der er tilsyneladende ikke brugte eller kompatible på markedet eftersom alle reservedelebutikker, netfora, dba og qxl ikke giver noget udbytte.
JEg må ty til den dyre løsning og bestille hos producenten (Amitech). Men at en strømforsyning skal koste 375,- + 75 i fragt går over min forstand!!! ;-(

Men tak for forslaget!

Jesper