/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Legetøj??
Fra : kundal
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 04-07-04 21:01

da jeg gerne vil åbne en butik med sexlegetøj har jeg brug for hjælp til at finde nogle grossister. *Hjælp*

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 21:06

http://www.latexone.dk/dk.htm/index1.htm
her er da en lille start måske

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 05-07-04 04:01

Her kan du faa sexede kjoler www.ladywear.bigguyxl.com og du kangodt skrive paa dansk hvis der er noget du kan bruge
mvh peter

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 05-07-04 22:46
Kommentar
Fra : Hyena

Dato : 20-07-04 01:19

Hvad med at kontakte forskellige butikker og få lidt vejledning fra dem ?

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 20-07-04 09:03

Hyena, tror du de vil udlevere deres kontakter?

Kommentar
Fra : Hyena

Dato : 20-07-04 09:46

Ja, det tror jeg faktisk.

Det er mit indtryk at de fleste sexshops ikke kun arbejder for pengene, men også fordi de har en reel interesse i deres ting. Derudover mener jeg at mange af dem har egen import af ting evt forhandler de visse produkter.

Og det værste du kan få er et nej, og en anden ting : hvis de ikke selv har netbutik kan du jo næsten ikke tage brødet ud af munden på dem, desuden holder vibratorer jo ikke længe, så det er et godt marked....

Kommentar
Fra : Hyena

Dato : 20-07-04 09:47

Hov, der tillagde jeg dig vist noget, jeg havde læst det som at du ville netbutik. Du må strege den linje.