/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bedste scanner program?
Fra : Perege
Vist : 841 gange
50 point
Dato : 28-06-04 21:52

Hvilket program er i Jeres øjne det bedste scanner-program?

(Har ingen scanner, men overvejer at købe)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-04 22:01

Hvad har du i tankerne for til billedskanning skal du bare bruge et billedprogram, men hvis du tænker på OCR tekst skanning så er det en anden sag ( jeg foretrækker AbbyFineReader til OCR).

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-04 22:01

Hp's Scannere er da et godt valg og så følger der selvfølgelig program med
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-06-04 22:25

Adobe er ikke så ringe, men som tidligere sagt følger der program med
en scanner.

http://www.adobe.dk/digitalimag/main.html

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 28-06-04 23:28

Perege -> kan du ikke lige præcisere om det er en scanner eller softwaren til en du vil have besvaret.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 29-06-04 15:46

Det er softwaren.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 29-06-04 21:47

Der er mange gode scannere på markedet og langt de fleste har vedlagt et scannerprogram til almindelig billedscanning. Det synes jeg vil være en god ide at "starte op" med det. Hvis du så senere får behov for OCR scanning (scanning som så kan redigeres i f.eks. word) så kan du købe det til den tid. Mange scannere har dog også vedlagt et OCR program men af middelmådig standard.
Se på sannere her: http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=38
Jeg har selv en Mustek med Ulead Photo Express og TextBridge PRO Millennium (OCR)