/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mp3 filer???
Fra : Angband
Vist : 370 gange
20 point
Dato : 26-06-04 09:19

Har lige købt en mp3, men hvordan laver man musik filer om til mp3 filer???

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 30 point
Dato : 26-06-04 09:27
Kommentar
Fra : return

Dato : 26-06-04 09:28

du kan bruge linket og du kan også bruge dim media player men fortrækker selv cd rip programmet

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 26-06-04 09:31

Skal lige være sikker.... de 3 programmer ændre filtypen ik??? Jeg skal ikke havde noget der downloader musik fra internettet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 10:03

Du kan bruge dette freeware program fra min hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/friheden/freeware_dk.html

Det er programmet CD-EXtractor v.140 beta4. Det kan både copiere CD'ere og konvertere mellem *.wav og *.mp3.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : return

Dato : 26-06-04 13:45

de programmer bruger man kun til at rippe med osv de downloader ikke noget

Kommentar
Fra : return

Dato : 26-06-04 13:51

ja de ændre filtypen de downloader ikke noget

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-06-04 02:26

Hvis du vil hente fra nettet skal du bruge et p2p program. Programmet er ikke ulovligt at bruge, men det er ikke lovligt at bruge til alt, så som at distribuere ulovlige filer. Det er heller ikke lovligt at hente mp3 filer. Det er lovligt at lave dem selv, ved at rippe dem, også hvis du låner pladerne af andre eller på biblioteket. Du skal bare lave dem hjemme ved dig selv. Der findes flere p2p programmer, så som emule.

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 30-09-04 22:05

Tak for svaret return.

Mente også det skulle være lovligt