/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Christensen/Gaardsdal i Finderup - Ravns~
Fra : sbg01
Vist : 420 gange
75 point
Dato : 26-06-04 00:38

Er der nogle her på KANDU?dk der kan hjælpe mig med oplysninger om familien Christensen der i 1905 blev til Gaardsdal.
Familien var bosat i Finderup - Ravnstrup, Nørrelyng Herred.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 26-06-04 09:17

prøv at tage flk. 1906 fra selve området, så kan du komme videre derfra.
Og så står der som regel i kirkebøgerne, hvornår de har skiftet efternavn. Hilsen Karin

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 26-06-04 09:17

prøv at tage flk. 1906 fra selve området, så kan du komme videre derfra.
Og så står der som regel i kirkebøgerne, hvornår de har skiftet efternavn. Hilsen Karin

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 08-05-05 22:16

Hej. Jeg har selv boet i Finderup engang. Prøv at tage ind på landsarkivet i Viborg. De er vældig flinke til at hjælpe! På den måde fandt jeg selv ud af en masse om min egen slægt osv.. held og lykke!!