/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dual Layer difination
Fra : Befan
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 21-06-04 20:13

hey...

Jeg har forelsket mig i den her DVd brænder: http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=39281877 fra LG
men så vil jeg gerne have et svar på hvilken måde uderstøtter den Dual Layer??
er det på dne måde mener at den kan tage to lags skiver
eller er det at den understøtter DVDer som har 2 lag, altså med et dybere lag. (ikke 2 sidet)???

MVH Befan

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 21-06-04 20:32

Den kan brænde dual layer ensidet! Det andet du tænker på er doublesidet. Har forøvrigt selv en lg 4081 8x brænder. Fremragende brænder, så jeg kan ikke forestille mig at den nye lg ikke er det!

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 21-06-04 20:43

okay det lyder godt... ville bare lige være sikker...

Men hva med DVD skriver du kan det der Dual Layer ensidet, ved du hvor man kan eller om man kan få det endnu??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 20:44

Den ser spændende ud - den må jeg ha' når jeg har skrabet penge sammen.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 21-06-04 21:18

ja det er jo ikke en dårlig sag.... det er også noget er bare må ha

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 21:46

Tror faktisk ikke du kan få de skiver endnu i DK, men de kommer selvfølig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 21:50

Det er stadigvæk svært bare at få 8X dvd+r, men brænderen er rimelig fremtidssikker vil jeg sige, særlig når grænsen er nået ved 16 X dvd+r, som svarer til at dvd'en roterer til noget der svarer til 52 X cd rom! Det er noget med 10000 X omdrejninger i minuttet. Man påstår at alt over det vil flå mediet i stumper og stykker.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 21-06-04 22:11

oka ydet lyder fear nok det du siger Tedd....

Jamen jeg har fået svar på alle mine spørgsmål, så tak for alle svarende...!!
Så kan jeg roligt købe den, nu da jeg ved at den kan dual layer med ensidet disks...

endnu en gang tak, MVH Befan.

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 21-06-04 22:13

Tak for svaret tedd.

Endnu en gang tak...
og selvfølgelig tak til dig emesen!