/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sletning af E-mail
Fra : cccf
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 19-06-04 10:56

Jeg får post fra en E-mail adresse som jeg ikke er intereseret i at modtage
er der et sted i outlook jeg kan slette den så de ikke kan sende mere til mig ??
venligst
cccf.

Accepteret svar
Fra : hardy

Modtaget 60 point
Dato : 19-06-04 11:02

hej cccf.
du kan gå ind i meddelelser og blokere afsenderen. Den ligger i topen af outlook.
mvh Hardy.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-06-04 11:05

Marker mail. gå ind i funktioner - Organiser.
Opret regel til at flytte nye meddelelser fra (mailadresse) til Slettet post.
Nye e-mails fra den pågændende adresse vil ryge direkte i Slettet Post.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 19-06-04 11:07

Tak for svaret hardy.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 19-06-04 11:08

hej igen.
gambrinus , det er det samme der sker ved at blokere afsenderen.
mvh Hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 19-06-04 11:10

Det var så lidt cccf, forsat god dag.
mvh Hardy