/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
viasat
Fra : qwedsazxc
Vist : 409 gange
10 point
Dato : 15-06-04 17:43

viasat skifter system her snart og jeg har en maskine som ikke er viasat godkent hvad skal jeg gøre for at updatere den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 18:03

Så vidt jeg ved bliver Viasat digitaliseret, så hvis det er en alm. analog modtager du har, hedder det en ny reciever. Men hvis du har digitalmodtager skal du have fået besked fra viasat hvordan og hvornår du senest skal opdatere.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 18-06-04 12:48

jo men da det ikke er en viasat godkent box vil de ikke gøre det

hvad kan gøres

Kommentar
Fra : karflem

Dato : 04-07-04 21:30

I forbindelse med at Viasat lukker deres nuværende system ned, fik vi et brev, om at vores modtager ikke længere var godtkendt som en viasat modtager (Triax DVB75SI), og at vi i den forbindelse kunne få en ny gratis parabolmodtager (PACE) af dem. Vi tog imod dette tilbud, men det viser sig desværre nu at de 2 parabolmodtager nok ikke kan snakke sammen (Se mit spørgsmål). Hvis det viser sig at være rigtigt, så har Viasat en kunde mindre og Canal Digital en kunde med en størrer pakke. For så er jeg slut med at være kunde hos Viasat da jeg syntes de stavnsbinder folk.

Håber du har fundet en løsning.