/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Celeron/P4, DDR pc3200 ram & indbygge gr~
Fra : foxdk
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 14-06-04 10:49

Hejsa alle sammen

jeg ville gerne købe et bundkort der kan følgende:

Celeron/P4, DDR pc3200 ram & indbygge grafikkort men hvad skal jeg vælge??

jeg overvejer også et uden indbygge grafikkort man hvad skal man så vælge af bundkort/grafikkort?

skal bruge computer til en at se TV, optage osv.... en TV-server :)

/foxdk

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 11:22

det bedste (:
....godt du ved hvad du skal bruge det til.. har du et forventet prisleje.. ellers får du jo kun foreslået det dyreste...
indbygget/onboard grafik kort.. har de fleste men hvor meget kræver du der.. www.edbpriser.dk kan du finde meget information.. hvis du vil bruge 10 min til at lede.. jeg ved at ASrock er især et billigt kort hvor du får meget for pengene.. men måske ikke det bedste til dig hvis du vil ofre lidt mere....

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-06-04 11:33

snaptil>> det skal være et billig men godt bundkort skal jo kun bruge den til tv ved bare ikke om Celeron 2.4GHZ er godt nok til at optage så derfor et bundkort hvor jeg kan skifte Celeron med en P4 når de bliver billige :)

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 12:14

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=310584&ref=edbpriser
ASRock - P4VT8+, VIA PT800, > > 3600MHz, DDR3200, ATA...

Generelt Specifikationer Download Anmeldelser

Varenummer: 310528

Producent: ASRock

Varenavn: P4VT8+, VIA PT800, > > 3600MHz, DDR3200, ATA133&SATA150, LAN

Model: P4VT8

Lagerstatus: På lager, levering 1-2 dage

Agent:

Pris: DKK 339,00

den er billig men uden onboard grafikkort og heller ikke firewire hvis det er noget du skal bruge.. men der er mange muligheder i det kort