/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med mus
Fra : Quadra
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 10-06-02 15:37

Jeg har en Microsoft Intelli mus der er optisk med ledning.
Nogle gange er det som om den tror at en af knapperne sidder fast, fx i spil kan den finde på at skyde helt vildt eller når jeg surfer på nettet ruller siden op og ned, og når jeg trykker på knapperne holder det op?

Jeg kender en der har samme mus og samme problem.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 14:50

"Quadra" <Quadra.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:NS1N8.29229$N46.1049632@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en Microsoft Intelli mus der er optisk med ledning.
> Nogle gange er det som om den tror at en af knapperne sidder fast, fx i
> spil kan den finde på at skyde helt vildt eller når jeg surfer på nettet
> ruller siden op og ned, og når jeg trykker på knapperne holder det op?
>
> Jeg kender en der har samme mus og samme problem.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Jeg har også samme problem med en Logitech cordless mouseman optical
(4-button).
Det opstår dog kun i Counter Strike -> Den starter med at skyde og holder
op når jeg trykker engang på musetasten !

Jeg har desværre ikke forsøgt at løse problemet, da det sker uhyre
sjældent........så hvis finder ud af det, må du meget gerne poste det

Hilsen Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 14:59

"Thomas Bowers" <BowersNOSPAM@ostervold.dk> wrote in message
news:ae2anh$eq0$1@news.net.uni-c.dk...

> Det opstår dog kun i Counter Strike -> Den starter med at skyde og holder
> op når jeg trykker engang på musetasten !

Samme problem her med en MS Intellimouse Explorer. Det kan blive ret pinligt
hvis FF er på :)

M.v.h.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 15:59

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@FJERNstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d04b0f3$0$9273$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Thomas Bowers" <BowersNOSPAM@ostervold.dk> wrote in message
> news:ae2anh$eq0$1@news.net.uni-c.dk...
>
> > Det opstår dog kun i Counter Strike -> Den starter med at skyde og
holder
> > op når jeg trykker engang på musetasten !
>
> Samme problem her med en MS Intellimouse Explorer. Det kan blive ret
pinligt
> hvis FF er på :)

Har samme problem med Logitech Scroll ..
Den smider lige en commando fra et gammelt script (som jeg ikke kan finde
nogen steder)
-Close your eyes ! bla bla - Og så holder den fire inde .. Forsvinder igen
hvis jeg skifter våben (scroll) ..

Og ja .. Meget pinligt hvis der er FF . "ehmm .. det var min mus " .. og den
tror de så på .. noot ..

MVH
[NA]Mr. Trunks , admin @ gameland.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 18:02

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message
news:ae2equ$1il6$1@news.cybercity.dk...

> Og ja .. Meget pinligt hvis der er FF . "ehmm .. det var min mus " .. og
den
> tror de så på .. noot ..

Ved nærmere eftertanke, så mener jeg, at det først begyndte efter den
seneste CS update, så det hjælper nok ikke at lede efter andre drivers.

M.v.h.

Kommentar
Fra : Quadra

Dato : 11-06-02 00:47

Tak for indlægget Caine, men gav ingen løsning, desværre

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-02 23:50

Hej

Prøv ar slette driverne til musen. Lad Windows selv installere musen som en alm. standard mus.

Mvh
Parkenss