/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Seriøs partner søges i KBH
Fra : bensep
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 11-06-04 15:56

Da jeg snart åbner en PC-butik søger jeg en seriøs partner, der har masser af gå-på-mod.

Branche/kategori: Internet, import/eksport.
Arbejdsopgaver: webudvikling, idéudveksling, kundekontak, import/eksport af forskellige produkter mm.

Konceptet kræver ikke nævneværdig indskudskapital og det eneste krav er, at du er en "fighter".

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 11-06-04 16:37

Vil da gerne høre lidt om dit koncept/projekt.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-06-04 17:03

Ja, det vil jeg da også gerne høre lidt om.

Kommentar
Fra : bensep

Dato : 11-06-04 17:55

Det går ud på at yde IT-supprot til virksomder, der ikke har IT-fundamentet i orden. (små virksomheder)
Når vi har fået kapital nok så kan vi selv begynde at købe PC komponenter og "producere" vores egne PC'ere. Jeg kan desværre ikke røbe mere nu, men har naturligvis andre idéer!

Om mig selv kan jeg kort fortælle, at jeg er 42 år, ingeniør, gift og har et børn på 2 år. Jeg har arbejdet i IT-branchen i mange år. (jeg er ikke PC-nørd)

Jeg kræver, du er en seriøs og ærlig(pålidelig) person med flair for IT. Du må have en postiv indstilling. Din uddannelse betyder ikke noget og alt handler om din indstilling og din tro på det, vi skal "opbygge" sammen.

Jeg har desværre kun brug for én, da indtjeningen i starten ikke må regnes at være særlig stor.

Send venligst en email til bensep@hotmail.com og fortæl lidt om dig selv så kan vi måske begynde at arbejde sammen.

Accepteret svar
Fra : mandy

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-04 21:02

Det lyder interessant. Er der tale om fuldtids samarbejder eller hvad?

Kommentar
Fra : bensep

Dato : 11-06-04 21:23

Fuldtids.....desværre.

Godkendelse af svar
Fra : bensep

Dato : 13-06-04 00:28

Tak for svaret mandy.

Kommentar
Fra : retel

Dato : 07-10-04 13:07

Hej

Nu er det jo længe siden, at denne annonce var på. Søger du stadig efter en partner?

Kommentar
Fra : bensep

Dato : 08-10-04 13:12

Det kommer helt an på, hvad du kan og hvor "positiv" du er.

NB! Jeg er startet nu.