/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
DVD til PC
Fra : freddiemercury
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 10-06-04 08:07

Jeg har lige købt en god dvd film og jeg mangler det bedste og letteste program til at overføre med
har prøvet easy dvd bl.a. men det er ikke 100 % ok
nogen der har styr på det ?
mvh

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-06-04 08:48

DVD Shrink kan både lægge filmene ind på harddisken og brænde dem ud på DVD skiver.
Er meget nem at gå til.
Man kan fravælge div. sprog, undertekster og bonusmateriale.
Komprimeringen kan foregå automatisk eller manuelt med en skyder. Nemt !
Og så er det freeware.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-06-04 08:48
Kommentar
Fra : etdye

Dato : 10-06-04 11:47

hvad mener du se filmen eller brænden den ???????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 10-06-04 12:44

Brug ANY DVD og CLONE DVD til at kopiere.www.slysoft.com .Med dansk tekst.Easy CD +DVD Creator til at brænde med.ANY DVD installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet ,og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-06-04 18:17

Tak Gamb...
det virker da vist super til at overføre til pc'en , men hvordan brænder man så den ud på en dvd skive ?
skal det gøres fra pc'en eller fra den org. dvd ?

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-06-04 18:19

hej etdye
jeg mener sådanset begge dele
jeg vil både have den liggende på pc'en, og så vil jeg også brænde den ud på en skive hvis nu
org.dvd'en blive ødelagt.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-06-04 18:20

tak fjante
det var en ordenlig omgang
jeg har før prøvet det, men det virkede ikke 100 % da jeg ikke har cd creator

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-04 18:34

Først åbner du dvd'en. Det ta'r lidt tid.
Så kommer dvd'ens indhold op, hvor du kan fravælge div. ting.
Komprimeringen står default til auto, hvilket betyder, at den er sat til, at dvd'en kan være på en alm. brændbar dvd skive.
Så vælger du backup. Her kan du vælge destinationen, der skal skrives til. Både på harddisken og din brænder.
Programmet ripper først til harddisken, for derefter at brænde dvd'en.
Så hvis du ikke sletter temp. filen efter brænding ligger hele filmen også på harddisken.
Prøv dig frem. jeg er også nybegynder med hensyn til dette program, men har endnu ikke haft brug for at læse evt. manual.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 12-06-04 09:50

Tak for svaret Gambrinus.