/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
agfa snapscan 1212p og xp
Fra : jepseeberg
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 09-06-02 23:31

Hjælp! Har fået en scanner snapscan 1212p til parallel port, og selvom agfa nu har lavet en opdateret driver til xp, har det lykkedes mig at få den til at virke....i 2 dage. Nu melder den fejl igen om at scanneren ikke kan genkendes...hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 10-06-02 00:00

Hej

I første omgang må du nok forsøge at afinstallere alt vedrørende din Scanner. Derefter installere forfra igen.

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 09-06-02 23:44

"jepseeberg" <jepseeberg.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9JPM8.55409$4f4.1697015@news000.worldonline.dk...
> Hjælp! Har fået en scanner snapscan 1212p til parallel port, og selvom
> agfa nu har lavet en opdateret driver til xp, har det lykkedes mig at få
> den til at virke....i 2 dage. Nu melder den fejl igen om at scanneren
> ikke kan genkendes...hvad gør jeg? = 'ne
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Jeg havde også problemer med min Agfa Snapscan 1212P da jeg gik over til
Windows XP. Jeg download´ede Beta versionen af Scan Wise fra Agfa´s
hjemmeside File 12: ISP_1212-P_v1401.EXE ( Description: Beta drivers for
SnapScan 1212-P (without button) on Windows 2000. XP compatible )

Den virker nu, men i starten var der problemer med at genkende scanneren.
Jeg ved ikke præcis hvad der hjalp, men jeg har ændret BIOS setting -
Parallel Port Mode til EPP.

Hvis du ændrer BIOS setting - Parallel Port Mode til EPP skal du være
opmærksom på at det muligvis kan give problemer med din printer.

--
MVH / BR

Kristian Andersen
Erstat AT med @
http://home19.inet.tele.dk/kran

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 05:41

In article <9JPM8.55409$4f4.1697015@news000.worldonline.dk>,
jepseeberg.news@kandu.dk says...
> Hjælp! Har fået en scanner snapscan 1212p til parallel port, og selvom
> agfa nu har lavet en opdateret driver til xp, har det lykkedes mig at få
> den til at virke....i 2 dage. Nu melder den fejl igen om at scanneren
> ikke kan genkendes...hvad gør jeg? = 'ne
>

Prøv evt. nedenstående link:

http://members.optushome.com.au/freeball/agfa1212p.htm

Mvh

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : jepseeberg

Dato : 12-06-02 15:41

Tak for svaret det lyder godt