/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilke TV/Radio Tuner kort skal jeg købe~
Fra : foxdk
Vist : 361 gange
200 point
Dato : 07-06-04 14:06

Hejsa alle sammen

jeg har tænkt mig at bygge en TV computer men hvilke tv-kort skal jeg vælge??? Jeg har kigge rundt på nette og synes WinFast DV2000 fra Leadtek lyder som et rigtig god kort men kan man købe det i danmark??

Har også hørt godt om TerraTec Cinergy 600 TV Radio men det skulle ikke være så godt til at optage til harddisk og det vil jeg havde et der kan :)

Så er der også kongen Hauppauge WinTV PVR-350 men det koster også ca. 70% mere men okay hvis der også er 70% bedst er det jo det kort jeg skal hvad :)

hvad synes I jeg skal købe??

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 07-06-04 16:03

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=77629

Den har fået rimelig gode anmeldelser, så den ville jeg anbefale.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-04 03:01

Er meget tilfreds med mit TerraTec Cinergy 400 TV.
Med ny downloaded driver/software er der ingen problemer med optagelse til HD.
Idag ville jeg dog vælge den nye version med DivX.
Gambrinus

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 08-06-04 09:15

henrikkroejgaard>> ja den har fået god anmeldelser og billigt men hvad er det bedre ene TerraTec Cinergy 400 TV og hvad er forskelle på WinFast DV2000 & WinFast TV2000 XP Expert??

Gambrinus>> hvad hedder den nye version med DivX???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-04 18:06

TerraTec Cinergy 400 TV EM
edbpriser.dk
Kortene findes også med både tv og radio tuner.
Har kun lige skimmet data.
Gambrinus