/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Har du en Dell P992 monitor?
Fra : KooL
Vist : 451 gange
250 point
Dato : 02-06-04 20:19

Hej med jer.

Har du en dell 19" P992 Trinitron monitor, Så tag stikket ud af grafikkortet, og fortæld mig om der mangler et ben på stikket fra monitoren. Altså er der 14 eller 15 ben i ?
(De fleste monitore har ikke ben # 9 i deres stik.. men jeg kan se ud fra specifikationerne på skermen at den køre efter VESA DDC2 standarten, og her bruger man ben #9 til DDC +5v)

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 250 point
Dato : 03-06-04 00:11

Har ikke en Dell men prøv http://www.hardwarebook.net/
Gambrinus

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 03-06-04 10:16

Jeg har pinouts op til VESA DDC2b...
Dell trinitron er difineret som et DDC2 produkt...

Det jeg har brug for at vide er om Dell bruger dette i praksis, eller det er Sony der bare har forberedet dette til dell monitorene.. Jeg mener at have alt dokumentationen på det.

SÅ det eneste jeg vil have er at der er en med adgang til en 19" Dell Trinitron, fysisk tager stikket ud af pc'en, kikker på den, og fortæller mig hvad der obseveres.

Skærmen ser således ud: http://www.epinions.com/pr-Dell_Performance_P992_19_in_Monitor/display_~full_specs
NB: det står "Dell" i den store runde merkat midt under billedet. Der står "Trinitron" øverst venstre over billedet. Der står "color computer display : P992" på skærmens bagside.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 07-06-04 10:09

Har løst det.

Kan du ikke fortælle mig hvor mange Serial ATA (SATA) Harddiske man kan sætte i stripe raid (den type raid hvor man får ydelsen og ikke sikkeheden) ? Og hvad der bestemmer dette ?

Du skal lave lidt for pointsne ;P

Godkendelse af svar
Fra : KooL

Dato : 11-01-05 13:06

jow jow...