/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til grafikkort!
Fra : Nick15
Vist : 260 gange
20 point
Dato : 01-06-04 15:51

Hej igen

Jeg leder efter nogle drivere til mit grafik kort det er et Nvidia Geforce 3 TI 200 har selv prøvet at lede efter dem men uden held...!

Mvh Nick

Ps. kan man også downloade driver til ens processor?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 15:53
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 15:54
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 15:54

Hvad mener du med dit sidste spørgsmål?

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 01-06-04 17:43

flot flot har været inde på Nvidia hp men fandt ikk mit grafik kort prøv selv og finde det! Nvidia geforce 3 TI 200 jeg kan ikk finde det...!

om man kunne finde andre drivere så ens computter køre hurtiger...!?!?!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 01-06-04 17:54

fandt selv grafik diver! ;-o

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 01-06-04 18:49

Du trykker på graficsdriver > geforce tnt2 > og dit styresystem derefter tryk på Go, så får du den nyeste grafikkortsdriver.
Der findes ingen decideret processordriver, men måske mangler du nogle bundkortsdrivere?

Kommentar
Fra : joatim

Dato : 09-06-04 15:25

du skal bare have den nyeste driver til dit grafikkort de laver ikke specielle drivere til hvert grafikkort.
du kan hente de nyeste drivere her http://www.tweak.dk/nvidia-w2k.php hvis du kører windows 2000 eller XP

hvis du kører windows 9x eller ME så skal du bruge dem her http://www.tweak.dk/nvidia-w9x.php

Godkendelse af svar
Fra : Nick15