/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Net weekend!
Fra : Nick15
Vist : 633 gange
79 point
Dato : 31-05-04 14:59

Hej gutter og tøser!

Jeg holder computter weekend denne weekend! og vil gerne lige have tunet min computter lidt op slette ting jeg ikk behøver frigøre mere ram ovs er der nogle programmer der kan gøre det??? ja det er der men hva hedder de? har søgt på goggle men fandt ikk rigtig nogle jeg kunne bruge

Mvh Nick

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 31-05-04 15:12

Her er et program til at frigøre mere ram:
http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r931.html

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 31-05-04 15:14

Og her et et program til at rydde lidt op i dine startup filer:
http://www.windowsstartup.com/download.php

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-05-04 15:15

Først og fremmest defragmentere disken! Der ligger mange gode værktøjer inde under tilbehør > systemværktøjer! Der er osse diskoprydning. Kør den før defragmentering! Så kan du osse gå ind under Start > kør skriv msconfig og tryk enter! Under Start kan du fjerne flueben i de programmer der ikke er livsnødvendige for atPC'en kan køre!

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 31-05-04 15:19

Slet dine temp-filer. De fylder bare......stifinder>søg>*.tmp

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 31-05-04 16:07

fandt 2 .tmp filer!

Accepteret svar
Fra : Blight_dk

Modtaget 79 point
Dato : 31-05-04 19:21

Det nemmeste vil være at gå ind på http://www.arlet.dk/index.htm?/langsomcomputer.htm
her er der en guide til hvordan du får en hurtigere computer.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 01-06-04 15:46

Tak for svaret Blight_dk.