/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
profiler i dine profiler
Fra : lykkebo4
Vist : 475 gange
15 point
Dato : 28-05-04 09:06

jeg er meget intereseret i at høre fra andre om dette spørgsmål -
da det ville være rart hvis man sætter noget i profilen. så skriv om man er mand eller kvinde og så alderen. og så lidt mere om sine interesser. Det behøves jo ikke være alle personlige oplysninger bare de nyttige. Så¨man ved hvad man har og hvem man har med at gøre. Så kan man bedre være klar over hvem man har forbindelse med. det problem er der også i det andet msn.
m.v.h. klump

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 09:11

Hej Klump
Hwa' med at feje for egen dør først? Går ud fra du er en M/K

Citat
jeg er meget intereseret i alt om slægtforskning også ang. Min rødder fra Viborg amt. og fra andre dele af landet også i ualmindelige efternavne.
desuden er jeg glad for at samle på katte figurer-og er meget glad for alt hvad der har med landet at gøre især naturen - Læsning er også en af mine store interesser. Jeg er all-round med alt

Nå, men du er nok "K" da du samler på katter figurer

Jeg ser ingen grund til, at det skal stå i profilen. Det er da uden betydning, om man får sit svar fra M eller K.

Hygge...
Søren (M)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 09:12

hej jamen det kan jeg da kun give dig ret i!! Men du skriver ikke selv om du er kvinde eller mand *GG*

hej og ha en dejlig dag!
Venligst mango

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 09:16

NB: og med interesse i ualmindelige efternavne... OK! hertil må jeg så tilhøre, da det er Marquardsen og har mine teltpløkker isat på Djursland (Grenaa) http://www.s-marquardsen.dk
og så er det vist nok omkring mig
Søren

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-05-04 09:17

Hejsa

Nu er der jo forskel på mænds og kvinders tankegang, Søren - in case, du ikke skulle have opdaget det.....

Derfor synes jeg, det er et godt 'initiv'.

IRL konverserer man også om hinandens interesser.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-05-04 09:20

Nå, der kom liige et par kommantarer ind på inderbanen før mig.

Forslag: Som flere af brugerne i dette medie gør; 'underskriv' med rigtige navn.

Så er den sag, da klaret!

Hanne

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 28-05-04 09:23

Jeg vil da give dig ret, det kan jo være meget rart at kende lidt til en persons baggrund for besvarelse af spørgsmål. Omkring nogle ting kan det i den forbindelse også være rart nok, at vide om det er en mand eller kvinde. Det kan jo have en betydning om det er ud fra et mandligt eller et kvindeligt perspektiv, hvis vi f.eks. taler om f.eks. fødsler eller lign. ting.

Men som de andre er jeg da så også nysgerrig på dit køn, for selvfølgelig kan du da også være af hankøn, selvom du samler på kattefigurer.

En ca. alder vil da også være rar nok, da der da kan være forskel på besvarelser givet af en ung pige på 14 år og en moden kvinde på 40 år inden for nogle grupper af spørgsmål.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-05-04 09:35

"Initivet" virker kun efter hensigten hvis man er "ærlig" i det skrevne. Om man er M eller K burde vel ikke have indflydelse på et svar, eller har det???, (kvinder har da ikke forstand på computere ), det er da en "mandeverden".

Det ville nok være mere interessant om man lige skrev hvilke flere "navne" man har her på kandu, da det jo er tilladt at have flere.

>CLAN, sikken en "pæn" fod du har reddet dig. Hvordan går det med at holde ballancen?? du må da have fornemmelsen hele tiden at falde til den ene side??.

mvh
ellebye (M), førtidspensionist ingeniør og havde MEGET med arbejdsmiljø at gøre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-04 09:55

Sprogbruget afslører meget hurtigt om man er M eller K.
Som ellebye siger, det kræver ærlighed.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 10:02

ellebye -> Det kræver lidt øvelse, men er ikke så slemt, som folk vil gøre det til
Finballancen sidder i storetåen og "grov ballancen" i fodballen lige bag storetåen... og den har jeg da endnu
Søren (M) på 48 med teknisk baggrund hen a'la dig selv
NB: Som nogen af jeg har opdaget... så er mit job ude i Nordsøen, på en efterforsknings platform (boreplatform). Har fri nu... og i de næste 3 uger.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 28-05-04 10:33

> Teil - du har da ret i, at man ofte ret hurtigt fornemmer om det er M eller K, men selv har jeg faktisk et andet sted oplevet, at nogen troede jeg var M - det oven i købet i et spørgsmål, hvor jeg var på herrens mark omkring noget bilteknisk.

Ganske vist blev jeg betragtet som en ung uerfaren M, så niveauet var fanget.
Det var et andet sted end her på Kandu. og var så heller ikke stedet, hvor jeg fik løst mit problem - det fik jeg løst her på siden, hvor mange søde mennesker var mig behjælpelig og der var en fin fornemmelse for niveauet.

Men overraskende var det og fortæller lidt om, at vi da gør os nogle tanker om det er M eller K, samt at vi i vores besvarelser i forhold til nogle spørgsmål justerer i forhold til de forestillinger vi gør os - lige sådan gør vi os i nogle situationer også tanker om kvaliteten af de besvarelser vi får - især når det er vigtige spørgsmål, hvor man ikke kan gardere sig imod, at der af og til er nogle der har mere fokus på sjov og ballade. Det er jo ikke altid man kan skelne, når man stiller spørgsmål om noget man ikke har forstand på.

Blev selv engang i tidernes morgen bildt ind, at den var helt gal med mit bundkar på min cykel :o - Jeg ledte længe ud fra instruktioner

Det gør jeg så ikke mere - måske har alderen også noget at sige!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-04 10:44

Personligt er jeg ret ligeglad om der står noget i folks profiler. Om jeg får hjælp af en dreng på 14 eller en kvinde på 40 er i mine øjne ligegyldigt bare jeg får hjælp..!
Desuden kan man jo skrive en masse i sin profil som alligevel ikke passer, så jeg kan ikke se fidusen..

Creamy (K)

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-05-04 10:54

Det Creamy siger

Jeg kan ikke se, hvorfor "folk" skal vide om man er K eller M, alder og lignende. Det er da tingene nderordnet, så længe der kommer brugbare svar. Jeg synes det er helt fint, at være lidt anonym.

Cali (Quinde)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 11:38

Creamy..ja jeg kan ikke se hvorfor man skulle skrive noget..hvis det så bare var løgn...men ok, hver sine interesser..nogen kan lide at lyve, andre ikke

Mange venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-04 12:02

Måske Mango skal opdatere sin profil så. Skriver du ikke, at du er 40år, men er i virkeligheden 41 år

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 12:30

creamgirl..you got me *LOL* ja er jo næsten lige fyldt 41..men ok..jeg opdaterer med det samme*GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-04 13:07

Så er der skrevet i min egen profil også men køn alder osv. mener jeg nu stadig er uinteressant. Jeg kan som Cali godt lide at være lidt anonym på nettet..!

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-05-04 14:04

har fået rettet i min profil- så hvad syntes i nu???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-05-04 14:19

Kom ikke her!

Jeg checker lige min profil, hø hø

Munter hilsen
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-05-04 14:26

Hej igen igen

Så er den checket og rettet!

Hva' si'r I så?

Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 14:40

Kanduscor.dk? Er nu mest bange for transvestitter!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-04 14:47

hehe Tedd. Mener du at vi er her for at "bage" på hinanden?!? Er det tilfældet er det måske rart nok at vide om man bager på en mand eller kvinde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 16:03

"Bage på hinanden" - hedder det ikke "bage til hinanden" - uhm jeg elsker kager.

Emesen/Eyvind (drengenavn)
/ K/M ( Klog Mand ) /dobbeltprofilindehaver /drillepind /tøsedreng /gammel(60)

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 15 point
Dato : 28-05-04 16:14

emme du har en skøøøn humor...

og jeg synes det er dejligt når man ved en smule om hvem man "taler" med..

Godkendelse af svar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-05-04 16:27

Tak for svaret mango.
         det var lige det jeg var ude efter Karin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:31

[hør] Tilbage til spørgsmålet ! Er der forskel på molo & moline ?

Det må da værer op til profilen selv ? ...eller dem der kommunikerer med denne ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:35

Når folk spørger om jeg er hetero-, bi- eller homoseksuel ? Svarer jeg :

Citat
Jeg er seksuel !!! 8-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 16:39

Her er så beviset på hvilken slags jeg er.
http://www.hirsenet.dk/crash.htm
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 16:41

molo og emme..hvor er det da godt at vi har jer..livet er sgu da herligt...specielt når man tænker på alternativet!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:44

mango -> Alternativ til livet ? = DØDEN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:46

Ps. ...der også et andet :

Man kunne jo blive kærester med mig 8-9

</MOLOKYLER>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 16:46

ja ja..molo..men da ikke dernede *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:49

Pps. BEMÆRK : Flertals formen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-05-04 16:50

der har været mange interesante kommentarer.
karin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:52

mango -> Jo !!! ..også der

</FORÅRSKÅD>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 16:53

Man kunne jo blive kærester med mig 8-9

..hvad dælen mener du med det MOLO???????????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 16:55

MOLO nu er du jo fræk*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:55

Jeg åbbner en tråd

Dette er kategorien Kandu.dk

</MOLOKYYE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 16:58

Her : http://kandu.dk/dk/spg/41880

</MOLOKYLE>