/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
lan program over nettet
Fra : dayworker24
Vist : 372 gange
10 point
Dato : 27-05-04 18:06

kan man få et program hvor man kan komme direkte sammen i en forbindelse med en af vennerne ligesom lan overgang

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 27-05-04 19:41

Ja, men dette kan mere end det, prøv det i 30 dage.
Efter de 30 dage, vil du være en del klogere, på deling, og fjernbetjening. af netværk.
http://netop.dk
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-05-04 19:52

Det du vil bruge er nok "WLAN" så man udefra kan koblesig til lokalnettet og få bestemte adgangsrettigheder.
Jeg har prøvet at koble to netværk sammen men det gik ikke så godt.
Emesen.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 27-05-04 22:32

er der ikke andre programmer

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 11-06-04 11:54

Tak for svaret natmaden.