/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken HP Ipaq
Fra : zomp
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 27-05-04 09:41

Skal man købe en HP Ipaq?

Hvilken en af dem er bedst?

HP Ipaq 2210 er lige nu på tilbud til 2999,- godt tilbud??
Hvad er forskellen på Tomtom 1 2 og 3, er der forskel på dækningen i DK?

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 27-05-04 10:02

Hejsa

Model afhænger af hvad du skal bruge den til, men en 2210 er en god allround, som jeg personligt er lige ved at skifte til.

Med hensyn til Tomtom, så er det simpelthen releaseversioner med meget stor forskel. Version 1 har store mangler i dag både hvad angår egentlige veje og ruter. Blandt andet er en stribe af rundkørsler ikke markeret som rundkørsler, hvilket da er til at finde ud af, men det viser blot hvor tidligt man var ud. Nye veje de sidste 3 år er heller ikke med.

Version 2 er rimelig godt ajourført og er efter min mening brugbar endnu, men skal man have det bedste med fungerende navigation til dør, så skal det være version 3.

Vær opmærksom på at hvis du køber en version 2 nu, kan den opgraderes for rimelige penge.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 27-05-04 10:48

Den skal bruges til REN GPS, hvad er den billigeste løsning mht. hardware (model) tomtom 1 koster 299, tomtom 2 koster 799, hvad koster tomtom 3? kan ikke finde den på edbpriser.dk

det er ligemeget om det er med ledning eller trådløst!

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 27-05-04 11:26

I denne uge har Bilka tilbud på en iPAQ 2210 og X-road navigation til 3599 kr. Mig bekendt er X-road Navigator helt på højde med TomTom.

Jensen

Accepteret svar
Fra : tblaabjerg

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-04 01:42

Hej,
Jeg har en ipaq 2210 med tomtom navigation - opgraderet til vers 3. Købt "Bilka-sættet" med vers. 2. og ledning til GPS. Opgraddering kostede 10 EUR til at dække transport.

Jeg har brugt navigationen rigtig meget og jeg er absolut tilfreds. Systemet er meget brugervenligt og stabilt.

For masser af brugbart information skal du prøve www.tomtom-user.dk som er et forum for brugere af tomtom navigation, men ha' likdt tålmodighed da sitet p.t. har en del problemer og ofte er nede.

God jagt-

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 09-01-06 14:17

Tak for svaret tblaabjerg.