/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
iPAQ 1940 og 2 mail boxe i outlook
Fra : Snowball78
Vist : 281 gange
340 point
Dato : 26-05-04 21:01

Hej

Jeg vil gerne vide om det er muligt at have to mail boxe og opgave mapper, som man kan synkonisere mellem PC og iPAQ. I forbindelse med mit arbejde har vi nemlig 2 mailbox i outlook.

Er dette muligt??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-06-04 16:21

Nu har jeg søgt vidt og bredt på nettet, og kan ikke finde noget der indikerer, at man kan! En løsning kunne være at forwarde email fra de 2 konti til en tredje og så synkronisere fra den?

Kommentar
Fra : Snowball78

Dato : 15-06-04 11:39

Jeg har selv fundet en løsning og det er at man henter den ene konto via IMAP eller pop3. Det er lidt bøvlet, men man har det hele med.

Kommentar
Fra : Snowball78

Dato : 15-06-04 11:40

Hvordan lukkert jeg dette indlæg??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 13:48

Den eneste måde man kan lukke et spørgsmål er ved at acceptere et svar! I dette tilfælde skulle du så acceptere mit indlæg som svar, selvom det åbentbar ikke er svaret! Men godt du fandt en løsning selvom den er lidt bøvlet!