/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
ASUS A7A - hjælp !!!
Fra : jkirk
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 05-06-02 12:19

Jeg har købt et bundkort Asus a7a og monteret en Durun 1 ghz. Men - ligemeget hvad jeg prøver vil maskinen ikke starte - ikke en lyd - intet billede osv. Harddisk kører, men der sker intet. Jeg har prøvet at afmontere alle dele men intet hjælper - har nogen en god ide hvad jeg kan have gjort galt (jeg har også prøvet en anden processor, andet grafikkort, hardisk, ram - samme resultat)

Kommentar
Fra : xoom

Dato : 05-06-02 14:20

Det kan jo være et defekt bundkort

Ses tit at det er bundkortet når du ingen reaktion får overhovedet

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-02 15:59

Hej jkirk
kan kun tilslutte mig det xoom skriver
gå ned i den forretning hvor du har købt bundkortet
og fortæld det du skriver her-så får du med garanti en anden bundkort
eller de kan teste bundkortet for dig
MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-06-02 16:04

Briani du brokker dig over andre og formodet svar og så skriver du selv videre på en kommentar som faktisk er svaret, magen til frækhed skal man sgu lede længe efter!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-06-02 16:17

Til Zonker
Nu giver jeg jo xoom ret i det han/hende skriver
jeg tilføjer bare det der mangler,nemlig at jkirk skal gå ned og få den testet eller byttet
det er jo ikke sikker jkirk ved at han/hende kan det
så det ser jeg som ingen frækhed i-at sætte det som en formodet svar
jeg skulle jo nødig få dine vaner

Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 05-06-02 17:23

Det kunne jo også bare være strømforsyningen der er noget galt med.

Hilsen
blight_dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-06-02 19:33

Ak ja Briani..

Du er ikke bedre end andre, det du klandrer mig og andre for at gøre er jo nøjagtigt det du selv gør også selvom du selv mener noget andet, men andre er trods alt så åbne at de kan se ud over deres egen næsetip....

Tag dog flaget ned fra ansigtet og vær ærlig, forskellen på det du klandrede mig og andre for er nøjagtigt det du gør her, det ville klæde dig, modsat fald sætter du dig selv i den forkerte bås, men det er du forhåbentlig klar over ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-06-02 19:54

Til Zonker
Den eneste jeg klandre herinde på Kandu ER DIG
men helt klart du bliver fornærmet
da jeg var hurtigere end dig med et formodet svar-så du måtte nøjes med en kommentar
det beklager jeg meget-håber du kommer over det

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-06-02 21:19

Kære Jkirk

Det rigtige svar er fra xoom, det briani leverer er bare en fortsættelse for at hente billige points... Håber du er opmærksom på det ....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-06-02 10:52

Til Zonker
jeg er bedøvende ligeglad med point,jeg er kun herinde for at hjælpe,så godt jeg kan.
Du snakker om billige point-det skulle du være den sidste til at gøre
de små 10.809 point du har-er du kommet til på en meget unfair måde
så lad være med at kaste med sten så længe du selv bor i et glashus
tilsidst vil jeg bare give dig et gratis godt råd
du kan enten købe eller låne diverse bøger om styresystemer
læs dem grundig,så vil jeg næsten tro at du er istand til at besvare diverse spørgsmål,som der bliver stillet herinde
istedet for bare at slynge rundt med svar som ikke kan bruges til en dyt
Brian