/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilke dvd-medier skal man købe
Fra : jakobal
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 20-05-04 17:15

Hej,
Er nybegynder hvad angår brænding på DVD medier. Mit spørgsmål er om der er stor forskel på hvilke medier man køber? de findes jo i mange mærker og priser? Kom gerne med forslag til hvilke medier man skal købe og hvor henne !

MVH

Jakob

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 20-05-04 17:29

Hvilke medier + eller - men køb hos WWW.nierle.com
de har det største udvalg og er absolut billigste men køb med print da uden print er for følsom

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 17:32

De bedste medier kan man ikke kigge i gennem.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-05-04 17:34

Princo ubetinget den bedste i forhold pris og kvalitet.
Købte 100 engang, at et unavngivet mærke, og har måtte kassere mere end halvdelen. Skiverne krakkelerede simpelthen.
Det kan være dyrt at spare.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-05-04 18:11

Lige netop princo er jeg uenig i ellebye, desværre! Der er mange der har dårlige erfaringer med dem, så hvis muligheden er der for bare at købe en princo dvd, man kan bruge til at teste med først, ville jeg gøre det. Virker de med brænderen er de skam udmærket! Men eller køb Verbatim! De er lidt dyrere, men til gengæld kompartible med næsten alle brændere! Hvis du skal bruge skiverne til at afspille på din stationære dvd afspiller er det osse vigtigt at de er kompartible med den! Det kan du checke på http://www.videohelp.com/ osse en fantastisk side til næsten alt inden for dvd

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 20-05-04 18:16

du kan kigge på www.billigmedien.dk - her kan du få billige dvdmedier sendt fra tyskland. Koster lidt mere i fragt, men er meget billigere pr. stk.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 20-05-04 18:46

Hey, der er også www.wesellcd.com som ligger lige syd for grænsen, og der er priserne også rimelige. Kan kun anbefale DATAMART, de kan brændes med 8X.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-04 21:28

Se der er jeg til gengæld uenig med tedd, jeg har kun haft dårlige erfaringer med verbatim. Jeg har aldrig haft een fejlbrænding med primco, men flere med verbatim.

Jeg kan ikke sige om det ligger i hvilken brænder man har, det er muligt. I så fald må du simpelthen prøve dig frem.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:46

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 13:34

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 08-07-04 17:42

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-07-04 19:09

Vil lige sluttelie sige, at jeg stadig køber primco, og indtil nu ikke har haft nogen fejlbrændinger.
Hos biligenmedien, købte jeg en gang 100 da jeg troede jeg skulle spare, jeg har stadig nogen tilbage, og hat indtil nu måtte kassere over halvdelen.

Moralen er at holde sig til et mærkevare, det betaler sig i længden.

mvh
ellebye