/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Massageapperat ? ;-)
Fra : halvdum
Vist : 324 gange
500 point
Dato : 18-05-04 15:59

Hejsa.
"Poinrytteren" er på banen igen, med lidt havre til den hurtige.
Jeg har hørt at man kan få et massageapperat til sin pc, hvor får man det ?
Mvh halvdum

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 510 point
Dato : 18-05-04 16:01

Er det sådan en her http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=28918657
Har en selv den er god til ... skulderne
Mvh. Natmaden

Ps konen kan også li' den

Godkendelse af svar
Fra : halvdum

Dato : 18-05-04 16:10

Tak for svaret natmaden.
Det var hurtigt, så du har nok god brug for havren
Den lille fikse sag har nok også andre anvendelsesmuligheder, men lige hvad jeg søgte,TAK!
Mvh halvdum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 16:12

Natmadens massageapparat er også den eneste jeg kan finde. Du kan selvfølgelig også prøve at installere webcam hos både dig og kæresten, det skulle efter sigende være ret godt - også mod skuldersmerter

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-05-04 16:15

Ja man skal jo sadle før man rider

God fornøjelse
Og Cremygirl den er effiktiv .... på skulderne
Den kan anbefales

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 16:30

natmaden har ikke brug for en skid

..det skulle da lige være : http://www.multisounds.dk/slip%20n'%20slide.html

Hvor blev du af på Tippen i søndags natmaden?
Jeg VANDT ............et gavekort på 100 kr. til en båd-ekviperings-shop af en slags

Skyndte mig at forære den væk til en kanmmerat med 'skiv'

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-05-04 19:40

Molo jeg nåede sgu ik' forbi.
100 kr til nye gummistøvler ,,, de't da' ikk' så' ringe enda'
det link, er det til dit akvarium