/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hej hvordan kan det være
Fra : dragoneyes
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 15-05-04 20:06

hej jeg har en parkard bell mp3 afspiller audiokey hedder der kan indsættes et mem. card i jeg har et 128mb sd ram i men det er delt i to så jeg vil godt samle den hvordan gør jeg det og så når jeg skal formater den eller slet nogen enkelte filer så skriver den på computeren den fil er skrivebeskyttet et eller andet og hvis jeg højre klikker på filen og i egneskaber er den ikke skrivebeskyttet hvordan kan jeg ellers slette mine filler eller lave om på den
??????????? være alle så tak nemlig og hjælpe mig

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-04 01:30

Prøv se om switsen på kortet står i lock,da er den beskyttet jo
Mvh.
Holger

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 16-05-04 11:36

men jeg har prøvet det virker stadig ikke