/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
laserjammer på mc
Fra : mjn1dk
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 31-05-02 15:57

Er der nogle der har erfaringer med laserjammer på MC, er det nok kun at sætte en enhed på cyklen...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 31-05-02 23:24

Det skulle nok virke da der sidder 2 på en bil for at kunne dække hele fronten (En slags skjold) Eller hva man nu skal kalle det.. Men ellers monteger du dem da bare begge 2..

OBS: Men det er nu nok værd at overveje en ekstra gang.. Lad os nu sige du kommer kørende med de lovlige 50 i byzonen forbi en fotovogn så slipper du jo ikke.. De ser straks at der ikke blir registerede noget på deres laser og vupti 4000kr i bøde til dig.. Så jeg mener ikke selv det er det værd.
KAN ABSOLUT IKKE ANBEFALES
MVH
Michael (Alias copycatDK)

Kommentar
Fra : mjn1dk

Dato : 03-06-02 03:11

Hvem siger det koster 4000,- at blive taget med en jammer

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-02 14:16

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?